Google Survey służy do przeprowadzania krótkich ankiet i zbierania reprezentatywnych wyników dla danych grupy odbiorców, przez co znacznie ułatwia indywidualne badania rynku i opinii wśród konsumentów. W zamian za wypełnienie ankiety użytkownik otrzymuje dostęp do płatnych treści na stronie lub premię do wykorzystania w sklepie Google Play. Kwestionariusz może być publikowany na stronach z sieci wydawców partnerskich Google oraz w dedykowanej aplikacji.
Certyfikat GMP Surveys umożliwia agencji SalesTube, a co za tym idzie jej klientom, dotarcie do odbiorców w 58 krajach na świecie. W ramach GMP i Surveys 360 będzie możliwe docieranie do użytkowników z list remarketingowych platform Google oraz do osób w konkretnych lokalizacjach na podstawie kodów pocztowych. Agencja zajmie się sprzedażą dostępu do platformy oraz wsparciem w budowaniu kwestionariuszy, konfiguracją badań i emisji oraz analizą wniosków i rekomendacji płynących z zebranych danych.
Zobacz również
– Badania konsumenckie są niezwykle ważnym elementem budowania strategii marketingowej. Dzięki nim możemy prowadzić tracking głównych wskaźników marki (jak np. świadomość, zamiar zakupu i lojalność), testować kreacje przed emisją, czy mierzyć skuteczność kampanii reklamowej – mówi Magdalena Niewiadomska, head of intelligence division w SalesTube.
– Certyfikat GMP Surveys pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze szersze spektrum działań w ramach Google Marketing Platform, na przykład dotarcie do odbiorców przez listy remarketingowe, czego nie ma w ofercie konkurencja. Nie bez znaczenia jest też możliwość pracy w ramach jednego pakietu narzędzi. Spełniając wskazane przez Google kryteria, potwierdziliśmy umiejętności resellerskie i konsultingowe SalesTube, które stale rozwijamy – dodaje Jacek Józwiak, head of marketing platforms.
Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). SalesTube jako jedna z niewielu polskich agencji dołączyła do grona pierwszych ekspertów z zakresu Actions on Google. Obecnie jest jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w kraju i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym najwyższe kompetencje analityczne. Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing