Europa Ubezpieczenia, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeniowego, w związku z intensywnym rozwojem marki zdecydował się powierzyć szeroko zakrojone działania promocyjne nowego produktu agencji SalesTube. Dotyczą one aplikacji Screenity, która służy do ubezpieczenia ekranu telefonu całkowicie zdalnie. Użytkownik po zainstalowaniu Screenity musi jedyne przejść przez prosty proces weryfikacji obecnego stanu urządzenia, podać dane oraz opłacić usługę. Maksymalnie 24 godziny później ubezpieczenie jest aktywne. SalesTube zajmie się promocją produktu w digitalu. Kampania kierowana jest do wszystkich posiadaczy smartfonów niezależnie od wartości urządzenia.
– Trwająca od kilku lat Intensywna transformacja biznesowa i konsekwentne poszerzanie portfolio produktowego doprowadziła nas do miejsca, w którym zdecydowanie stawiamy na budowanie silnej marki w świadomości klientów. Świetną okazją do tego jest komunikacja w mediach aplikacji Screenity – jedynego tego typu rozwiązania na polskim rynku. Skupienie kampanii na digitalu jest konsekwencją rozwoju naszej firmy w kierunku e-commerce – mówi Dominik Marzec, szef e-Commerce w Europa Ubezpieczenia.
Zobacz również
To kolejna duża kampania Europa Ubezpieczenia w ciągu kilku miesięcy. W wakacje firma realizowała działania promocyjne w digitalu pod hasłem #podziękujmieszkaniu. W akcję zaangażowani byli influencerzy – Cezary i Edyta Pazura oraz Sonia Bohosiewicz.