fot. Materiały prasowe Group One
Media Expert to niekwestionowany lider handlu elektroniką i największa sieć RTV/AGD w Polsce obejmująca ponad 550 sklepów stacjonarnych w ok. 470 miastach na terenie całego kraju. Według badania Megapanel PBI/Gemius z września 2023 sklep Mediaexpert.pl zajmuje 2. miejsce wśród najpopularniejszych witryn i aplikacji zakupowych pod względem liczby użytkowników. Co więcej, strona internetowa Mediaexpert.pl klasyfikuje się także w pierwszej 15. domen w Polsce z miesięcznymi odwiedzinami ponad 10 mln internautów. To czyni Media Expert liderem swojej kategorii w obszarze digital, a potwierdzeniem tego są także inwestycje marki w technologie marketingowe.
Zobacz również
W obszarze MarTech partnerem Media Expert została należąca do Group One spółka SalesTube. To jedna z pierwszych na świecie firm z pełną certyfikacją Google Marketing Platform oraz największy reseller tej technologii w regionie CEE obsługujący ponad 200 klientów na 30 rynkach. Zakres współpracy SalesTube z Media Expert obejmuje dostarczenie licencji Google Marketing Platform w tym narzędzi: Campaign Manager 360, Display & Video 360, Search Ads 360 oraz Google Analytics 4 360.
Z SalesTube i Value Media od lat pracujemy w obszarach MarTech i e-commerce. Wierzymy, że dzięki poszerzeniu współpracy o narzędzia i usługi Google Marketing Platform, skorzystamy na synergii wiedzy, jaką dysponują zespoły naszego partnera w zakresie tematów mediowych, analitycznych i technologicznych, a wykonana praca realnie przełoży się na sukces prowadzonych działań biznesowych i satysfakcję klientów. Michał Nawrocki, Wiceprezes Media Expert
Zespół Marketing Platforms spółki SalesTube odpowiedzialny będzie również za bieżące wsparcie zespołu klienta w optymalizacji działań w ramach całego ekosystemu GMP.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing