Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

SalesTube rozwija dział Intelligence Division

Do zespołu dołączyły trzy osoby: data programmer –Piotr Kopaczewski, data engineer – Jakub Borkowski oraz marketing automation specialist – Agnieszka Gołuszka. Wzmocnienie struktur ID jest wynikiem rozbudowy portfolio usług i narzędzi martech oferowanych przez SalesTube.
O autorze
1 min czytania 2022-02-17

Piotr Kopaczewski do SalesTube przeszedł z Narodowego Instytutu Badań Jądrowych, gdzie zajmował się programowaniem w języku Python, administracją klastra obliczeniowego oraz tworzeniem środowisk do przetwarzania dużych zbiorów danych m.in. pod aplikacje webowe. Jest absolwentem Japońskiej Akademii Technik Komputerowych na kierunku Data Science oraz Fizyki Technicznej na Politechnice Warszawskiej. Uczestnik programu stażowego w Joint Institute for Nuclear Research przy projekcie TeFeNICA 2017.

Agnieszka Gołuszka doświadczenie zdobywała w firmach Freshmail i SALESmanago, gdzie jako Marketing Automation Specialist pracowała nad strategią kampanii dla kilkudziesięciu klientów zarówno na polskim rynku jak i za granicą. Ukończyła Marketing i Komunikację Rynkową na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Studiowała również na Newcastle University Business School, Sapienza Universita di Roma oraz HHL Leipzig Graduate School of Management.

Jakub Borkowski wrócił do Group One po prawie 5 latach – poprzednie pracował w agencji mediowej Value Media. W międzyczasie zdobywał doświadczenie w Leadr, Grupie Netsprint i agencji Isobar. Jest programistą z kilkunastoletnim stażem. Specjalizuje się w tworzeniu narzędzi martech wspierających automatyzację i optymalizację obszarów takich jak: reklama w wyszukiwarkach, paid social oraz afiliacja. Ukończył kierunek Zarządzanie na Politechnice Warszawskiej.

Obecnie dział ID zarządzany przez Magdalenę Niewiadomską liczy blisko 30 osób.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj