Czas pandemii to duży test dla rynku. Sprawne prowadzenie, mierzenie i optymalizacji działań w digitalu nigdy nie były tak ważne. Przy tak dużej konkurencji w e-commerce, szansę na przebicie się ze swoją ofertą mają te biznesy, które precyzyjnie dopasowują ją do użytkowników. Ekosystem Google Marketing Platform daje im taką możliwość, jednak wiele polskich firm z różnych powodów odsuwa decyzję o wdrożeniu tego narzędzia
SalesTube wypuścił właśnie na rynek w pełni kompleksowe opracowanie z zakresu Google Marketing Platform, które opisuje zarówno funkcjonalności platformy jak i efektywność narzędzi Google dla biznesu. Ebook powstał we współpracy z Google i oprócz szczegółowych opisów wszystkich produktów zawiera także kilkanaście case studies oraz liczne komentarze ekspertów.
Zobacz również
– Ten ebook to konkretne case studies i wnioski z realnych projektach. Przez ostatnie 7 lat mieliśmy okazję sprawdzić efektywność GMP na wielu kategoriach i modelach biznesowych oraz realizować zarówno podstawowe, jak i te najbardziej zaawansowane wdrożenia. Publikację zaczęliśmy jednak od podstaw tak, aby każdy marketer mógł nabrać pewności, że Google Marketing Platform jest właśnie dla niego i jego biznesu – mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca agencji SalesTube.
Google Marketing Platform to najbardziej zaawansowana platforma do digital marketingu na świecie. Służy centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu. Miejsce do raportowania działań z wszystkich kampanii online, adserwer i centrum trackowania kanałów, zarządzania działaniami reklamowymi w wielu wyszukiwarkach, zakupu reklam display, audio i video w modelu programmatic, tworzenia zaawansowanych kreacji, deduplikacji użytkowników czy analizy ich zachowań. Ebook SalesTube w opisuje praktyczne zastosowanie wszystkich powyższych funkcji oraz opracowanie merytoryczne wszystkich 9 produktów Google Marketing Platform.
Ebook można pobrać za darmo na stronie https://ebook.salestube.pl/.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing