SalesTube z partnerstwem Criteo

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce będąca częścią Group One, jako druga w Polsce dołączyła do programu Criteo Partners. Warunkiem przyznania tytułu jest zdanie dwóch indywidualnych certyfikatów. W przypadku SalesTube tytułami może się pochwalić cały 8-osobowy zespół Programmatic.
O autorze
0 min czytania 2020-05-21

Criteo to dynamicznie rozwijające się na całym świecie narzędzie służące m.in do retargetingu dynamicznego, wykorzystywane głównie w e-commerce. Obecnie korzysta z niego ponad 20 000 reklamodawców. Rozwiązanie wykorzystuje placementy Google, Instagrama, Facebooka i pozostałych wydawców sprzedających powierzchnię w zautomatyzowanym systemie real time bidding. 

Program partnerski zapewnia zrzeszonym w nim agencjom i organizacjom dostęp do nowości, szkoleń i wiedzy z zakresu wykorzystania danych o ponad 2 mln kupujących, a także wsparcie w jak najbardziej optymalnym wykorzystaniu narzędzia na różnych rynkach i w poszczególnych branżach. Dzięki temu kampanie prowadzone przez partnerów są lepiej dopasowane do potrzeb biznesowych klientów.

Oficjalne partnerstwo zostało przyznane SalesTube w połowie maja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj