Ten prestiżowy certyfikat jest przyznawany firmom reprezentującym najwyższe umiejętności analityczne oraz tym, które w profesjonalny sposób pomagają swoim klientom w budowaniu biznesu – w Polsce tylko nieliczne agencje mogą się pochwalić tym wyróżnieniem. Tytuł to kolejne potwierdzenie kompetencji SalesTube w zakresie kompleksowego doradztwa dla e-commerce.
Korzyści dla partnerów i klientów
Tytuł Google Analytics Certified Partner umożliwia wyróżnionym firmom dostęp do nowych produktów Google pojawiających się na rynku, jeszcze przed ich oficjalną premierą. Daje też możliwość współpracy i wymiany know-how oraz doświadczeń w gronie elitarnych partnerów Google. Pozwoli to na jeszcze skuteczniejsze dopasowanie oferty Agencji do wymagań klientów i partnerów biznesowych oraz proponowanie skutecznych rozwiązań w dziedzinie performance marketingu wspierających rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.
Zobacz również
Bardzo się cieszymy z przyznanego certyfikatu. Jest to nie tylko kolejne potwierdzenie naszych kompetencji, ale także okazja do dalszego rozwoju całej spółki i wymiany doświadczeń w gronie Partnerów Google Analytics – mówi Asia Czekaj, Managing Director SalesTube – nie spoczywamy na laurach, a dzięki dostępowi do najnowszych rozwiązań Google będziemy mogli proponować nowatorskie rozwiązania dla naszych Klientów.
Jak zostać partnerem?
Aby otrzymać certyfikat należy m.in. potwierdzić zdobytą wiedzę na temat wdrożeń i biznesowego wykorzystania Google Analytics na konkretnych case’ach. Dodatkowo, konieczne jest wykazanie się umiejętnościami w zakresie analizowania czy wyciągania wniosków biznesowych i przygotowywania rekomendacji. SalesTube spełniło wszystkie te wymagania.
Kompetencje analityczne GroupOne
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dział Intelligence Division, który jest odpowiedzialny za rozwój kompetencji analitycznych w GroupOne, liczy obecnie 13 osób. Aż 9 z nich zajmuje się analityką internetową, a ich umiejętności są potwierdzone indywidualnymi certyfikatami Google Analytics (certyfikat GAIQ). Uzyskanie tytułu Partnera Google Analytics było naturalnym krokiem SalesTube potwierdzających najwyższe standardy pracy Agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zespół wspomaga Klientów Grupy m.in. w:
- opracowywaniu strategii pomiaru efektywności e-biznesów,
- audytach wdrożeń i implementacji narzędzi analitycznych na stronach,
- analizach użytkowników i skuteczności komunikacji internetowej (segmentacja, scoring, dedykowany model atrybucji),
- optymalizacji stron internetowych (CRO, personalizacja serwisu),
- optymalizacji działań marketingowych online i offline (modelowanie ekonometryczne, badania konsumenckie).