Sprzedawcy wysyłający ofertę ze sklepu internetowego będą mogli pokazać odbiorcom zawsze aktualną cenę i dostępność towarów w oknie odczytu e-maila na urządzeniach mobilnych.
Początkowo nowa technologia będzie dostępna tylko dla nadawców masowej korespondencji e-mail. Warto jednak podkreślić, że rozwiązanie bazujące na AMP (Accelerated Mobile Pages) zadba nie tylko o aktualność treści, ale także o to, aby e-maile bogate w multimedia ładowały się szybciej na telefonach i tabletach.
Zobacz również
– Aktualizacja treści w wysłanej wiadomości e-mail to mała rewolucja. Zwłaszcza, że dodatkowo odbiorcy będą mieli też więcej możliwości interakcji, w tym łatwiej będzie m.in. wypełnić ankietę czy zapisać się na wydarzenie bez konieczności otwierania przeglądarki. Na takie rozwiązanie czekała branża e-commerce – mówi Marek Kaczmarek, Marketing Manager w REDLINK.
Google, właściciel poczty Gmail, zapowiada, że integracja z AMP będzie dostępna dla wszystkich dostawców pocztowych.
![PrzeglądTygodnia [11.02-17.02.25]: Karol Paciorek w #InfluLAB, zaręczyny w stylu LEGO, upoluj bilet na IAB HowTo: Wideo Marketing](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/02/przeglad-tygodnia-2luty-142x0-c-default.jpg)
PrzeglądTygodnia [11.02-17.02.25]: Karol Paciorek w #InfluLAB, zaręczyny w stylu LEGO, upoluj bilet na IAB HowTo: Wideo Marketing