Tytuł „Kreatywnego Marketera Roku 2016” otrzymują firmy, które dokonały kreatywnego postępu w działaniach marketingowych.
Fenomenem, jeżeli chodzi o sukcesy firmy Samsung na Cannes LIONS, jest różnorodność kategorii, w jakich zdobywa ona Lwy za kreatywność. Samsung radzi sobie doskonale w najróżniejszych dziedzinach, takich jak komunikacja w ochronie zdrowia oraz specjalne przygotowane treści promujących markę. Firma jest również laureatem Tytanowego Lwa – mówił Terry Savage, prezes Lions Festivals.
Zobacz również
Samsung w niezwykle konsekwentny sposób dopracowuje swoje podejście marketingowe pod kątem prokonsumenckiej strategii. W tym celu firma kieruje uwagę na to, jak jej produkty i technologie mogą wpływać na zmiany trybu i stylu życia ich użytkowników. Doskonałymi przykładami kampanii Samsung zrealizowanymi według tej koncepcji w 2015 roku były: „Look at Me” dotycząca autystycznych dzieci, „Safety Truck” (bezpieczeństwo na drogach), „Every Day is Day One” (sportowcy) oraz „Center Stage” (poprawa doświadczeń klienta w placówkach detalicznych). Prestiżowe nagrody są efektem współpracy firmy Samsung ze światowej klasy agencjami kreatywnymi, takimi jak Cheil Worldwide, Leo Burnett i 72&Sunny.
Uważamy, że nasze innowacje otwierają nowe możliwości, dzięki którym ludzie mogą zwiększać swoje aspiracje – powiedział Monsoo Kim, Executive Vice Prezydent w Global Marketing Center Samsung Electronics. – Wzbogacenie jakości życia ludzi to podstawa wszystkich działań firmy Samsung. Staramy się przekazać to także w naszych kampaniach marketingowych.
63. Międzynarodowy Festiwal Kreatywności jest miejscem, gdzie światowe firmy, w ramach różnych kategorii, rywalizują kreatywnością w reklamie, promocji i kampaniach marketingowych. Tegoroczny festiwal odbędzie się jak zwykle w Cannes, w dniach 18-25 czerwca 2016 roku. Organizatorzy spodziewają się ponad 15 000 delegatów z ponad 95 krajów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing