Współpraca newonce.media z marką Samsung trwa od kilku lat, a ogłoszone partnerstwo jest ukoronowaniem wspólnego wysiłku stworzenia funkcjonalnej, nowoczesnej platformy komunikacji z pokoleniem konsumentów kultury wielkomiejskiej.
Nowa platforma (web + aplikacje mobilne) połączy dwa dotychczasowe streamy komunikacyjne – treści tekstowe i wideo tworzone przez portal newonce.net oraz newonce.radio nadające w formule live i dysponujące bazą tysięcy godzin podcastów.
Zobacz również
– Współpraca z grupą newonce to nie tylko szansa i świetne miejsce do pokazania technologicznych możliwości naszych sprzętów, lecz także strategiczna praca nad dostarczaniem i tworzeniem jakościowego miejsca dla wymagającej, młodej, dynamicznej grupy odbiorców, którzy mierzą wysoko i jeszcze wyżej! – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing Samsung Electronics Polska.
– Partnerstwo newonce x Samsung jest najważniejszym biznesowym przedsięwzięciem w naszej 5-letniej historii. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z wypracowanego wspólnie modelu współpracy oraz faktu, że doszło do niej w tak trudnym dla branży reklamowo-mediowej czasach – komentuje Michał Michalski, CEO newonce.media.
Premiera nowej platformy przewidziana jest na październik tego roku. Na ekranie powitalnym aplikacji mobilnych widnieć będzie logo/napis fueled by Samsung.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Analogiczna platforma powstaje dla newonce.sport (portal sportowy, który wystartował w styczniu tego roku), a taki model strategicznego partnerstwa z markami będzie rozwijany w przyszłości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing