Bohaterami produkcji jest młoda para, która dbając o komfort życia we wspólnej przestrzeni stara się jak najlepiej wykorzystać potencjał posiadanych urządzeń agd. Materiały w formie tutoriali są doskonałym źródłem wiedzy, ponieważ w praktyczny sposób przybliżają mechanizmy działania sprzętów, objaśniają technologie, a także pomagają rozwiązać kluczowe problemy z jakimi zmagają się użytkownicy, a wszystko to utrzymane jest w lekkiej i zabawnej konwencji.
Całość została podzielona na cykle nawiązujące do trzech kategorii produktowych Samsung: Pralek i suszarek z panelem AI, lodówek dopasowanych do wnętrza oraz funkcjonalnych urządzeń do zabudowy.
Zobacz również
Dzięki nowym formatom video Samsung chce dotrzeć do odbiorców poszukujących nowoczesnych rozwiązań, które czynią domowe obowiązki przyjemniejszymi, a także chcę lepiej dbać o swoje urządzenia.
Filmy dostępne są na kanale YT Samsung Polska: https://www.youtube.com/user/samsungpolska
Za koncepcję i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Cheil.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing