Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

San Markos autorem kampanii społecznej „Słowo zabiera głos”

Agencja San Markos przygotowała kampanię społeczną z okazji zakończenia obchodów 100. rocznicy Urodzin ks. Jana Twardowskiego pod hasłem „Słowo zabiera głos”.
O autorze
1 min czytania 2016-01-19

W ramach kampanii przygotowane zostały spoty radiowe i TV. 30 sekundowy spot telewizyjny wyemitowany zostanie w styczniu w kanałach TVP, a wersja radiowa w stacjach Polskiego Radia. Autorami spotów są dyrektorzy kreatywni San Markos: Przemek Słodkowski i Marcin Wojtulewicz.

“Pracując nad tą kampanią chcieliśmy pokazać, jak słowo zmienia świat. Z okazji stulecia urodzin ks. Twardowskiego, który tak pięknie potrafił posługiwać się słowem, pokazujemy jak wielką rolę słowo pełni w życiu ludzi” – mówi Piotr Sroka, Brand Director w San Markos.

Projekt „Słowo zabiera głos” to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych związanych z jubileuszem 100-lecia Urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą przez cały ubiegły rok.

Agencja San Markos była autorem kreacji w ramach całego projektu „Słowo zabiera głos”. Przygotowała identyfikację korporacyjną, materiały graficzne do poszczególnych wydarzeń, jej autorstwa jest również sama nazwa akcji. Za działania PR odpowiada agencja PUBLICITY, za eventy w ramach projektu – agencja JET EVENTS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania powstała na zamówienie Społecznego Komitetu 100-lecia Urodzin ks. Jana Twardowskiego w ramach projektu Słowo Zabiera Głos, sfinansowana przez Narodowe Centrum Kultury ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się