Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

San Markos dla Answear.com

Agencja wygrała przetarg na obsługę marki Answear.com, należącej do Wearco Sp. z o.o. W przetargu agencja San Markos pokonała dwie agencje.
O autorze
0 min czytania 2015-09-18

Wybór San Markos to dla agencji okazja do wykorzystania doświadczenia w obszarze promocji sprzedaży marek fashion. Answear.com to kolejny klient San Markos z tej branży, wcześniej przez trzy lata agencja obsługiwała markę outletów Factory.

Answear.com to pierwszy polski multibrandowy sklep internetowy oferujący ubrania, obuwie i dodatki ponad 200 marek z całego świata. Wśród nich są zarówno znane i lubiane marki popularne, marki sportowe, kultowe marki dżinsowe, jak i brandy z wyższej półki. Poza produktami, sklep oferuje także praktyczne porady oraz przegląd najnowszych trendów, dostarczając swoim klientom inspiracji do własnych poszukiwań i eksperymentów modowych.

Answear.com powstał w grudniu 2010 roku, w marcu 2014 rozpoczął swoją działalność w Czechach, a w listopadzie 2014 na Słowacji.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj