Kolejna, trzynasta już odsłona międzynarodowego festiwalu filmów turystycznych – Tourism Media Awards w Berlinie, jak co roku, cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Do udziału w konkursie zgłoszonych zostało ponad 100 projektów w 13 kategoriach.
Polską produkcją, która zdobyła uznanie jury, okazał się spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej”, zrealizowany przez agencję San Markos na rzecz województwa lubelskiego. Projekt został uhonorowany statuetką „Bronze city gate” za zajęcie III miejsca.
Zobacz również
„Zajęcie wysokiego, trzeciego miejsca jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Odpowiednio dobrana koncepcja reżyserska oraz bogactwo jakim charakteryzuje się województwo lubelskie, tworzą niepowtarzalną całość, obok której nie sposób przejść obojętnie” – komentuje Magdalena Czaja, Przewodnicząca Rady Nadzorczej San Markos.
Spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej” jest efektem ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej województwa lubelskiego pilotowanej przez San Markos. Agencja do produkcji filmu wykorzystała zdjęcia przedstawiające unikalne, charakterystyczne dla regionu miejsca, takie jak rezerwat Tanwii czy najstarsza stadnina koni w Janowie Podlaskim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]