Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

San Markos prosprzedażowo dla EWE

Ruszyła kilkuetapowa kampania San Markos dla EWE, skierowana do firm. Po raz pierwszy zasięg kampanii EWE jest ogólnopolski i tak szeroki. Obejmuje m.in. prasę, działania online, BTL , outdoor i radio.
O autorze
0 min czytania 2015-06-24

Głównym zadaniem San Markos było zbudowanie wizerunku zaufanej i wiarygodnej firmy oraz zakomunikowanie benefitów płynących ze zmiany sprzedawcy gazu i prądu. W komunikacji odwołano się do insightu przedsiębiorcy, którego wspiera obsługa firmy dostarczającej usługi. To stało się kierunkiem doskonale budującym zarówno wiarygodność, jak i świadomość marki – poprzez dobry produkt oraz doskonałą jakość obsługi. Kampania przebiega pod hasłami zarówno wizerunkowymi, jak i produktowymi. 

W pierwszym etapie agencja przygotowała kampanię prasową do magazynów branżowych oraz prasy regionalnej. Poza reklamą w prasie, prowadzone są również działania online i BTL, w ramach których przygotowano narzędzia sprzedażowe dla handlowców.

Kolejne etapy kampanii zaplanowane są na najbliższe miesiące, to m.in. kreacje outdoorowe i spoty radiowe

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Klient we własnym zakresie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing