Głównym zadaniem San Markos było zbudowanie wizerunku zaufanej i wiarygodnej firmy oraz zakomunikowanie benefitów płynących ze zmiany sprzedawcy gazu i prądu. W komunikacji odwołano się do insightu przedsiębiorcy, którego wspiera obsługa firmy dostarczającej usługi. To stało się kierunkiem doskonale budującym zarówno wiarygodność, jak i świadomość marki – poprzez dobry produkt oraz doskonałą jakość obsługi. Kampania przebiega pod hasłami zarówno wizerunkowymi, jak i produktowymi.
W pierwszym etapie agencja przygotowała kampanię prasową do magazynów branżowych oraz prasy regionalnej. Poza reklamą w prasie, prowadzone są również działania online i BTL, w ramach których przygotowano narzędzia sprzedażowe dla handlowców.
Zobacz również
Kolejne etapy kampanii zaplanowane są na najbliższe miesiące, to m.in. kreacje outdoorowe i spoty radiowe
Za zakup i planowanie mediów odpowiada Klient we własnym zakresie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing