San Markos prosprzedażowo dla EWE

Ruszyła kilkuetapowa kampania San Markos dla EWE, skierowana do firm. Po raz pierwszy zasięg kampanii EWE jest ogólnopolski i tak szeroki. Obejmuje m.in. prasę, działania online, BTL , outdoor i radio.
O autorze
0 min czytania 2015-06-24

Głównym zadaniem San Markos było zbudowanie wizerunku zaufanej i wiarygodnej firmy oraz zakomunikowanie benefitów płynących ze zmiany sprzedawcy gazu i prądu. W komunikacji odwołano się do insightu przedsiębiorcy, którego wspiera obsługa firmy dostarczającej usługi. To stało się kierunkiem doskonale budującym zarówno wiarygodność, jak i świadomość marki – poprzez dobry produkt oraz doskonałą jakość obsługi. Kampania przebiega pod hasłami zarówno wizerunkowymi, jak i produktowymi. 

W pierwszym etapie agencja przygotowała kampanię prasową do magazynów branżowych oraz prasy regionalnej. Poza reklamą w prasie, prowadzone są również działania online i BTL, w ramach których przygotowano narzędzia sprzedażowe dla handlowców.

Kolejne etapy kampanii zaplanowane są na najbliższe miesiące, to m.in. kreacje outdoorowe i spoty radiowe

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Klient we własnym zakresie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing