Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni połączyli siły, tworząc własne reinterpretacje największego przeboju Skaldów – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Z okazji 85-lecia Tymbarku każdy z artystów przygotował swoją autorską wersję utworu znanego także z komunikacji marki. Cztery warianty piosenki można dowolnie miksować dzięki interaktywnemu teledyskowi, a nawet samemu dołączyć do zaangażowanych w akcję muzyków, korzystając z innowacyjnej aplikacji wykorzystującej technologię „deep fake”.
Co się wydarzy, gdy Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i zespół Kwiat Jabłoni wezmą na warsztat jeden z najpopularniejszych polskich utworów o miłości? Odpowiedź jest bardzo prosta – powstaną cztery absolutnie wyjątkowe i autorskie reinterpretacje! Każdy z muzyków zmierzył się z przebojem Skaldów i nadał mu własny, niepowtarzalny charakter. Taką muzyczną mieszankę zainicjowała marka Tymbark, z którą nieodzownie związany jest przebój „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Nowa piosenka ma kilka wariantów, a dodatkowo każdy może ją dowolnie miksować. Czwórka artystów stworzyła bowiem własną reinterpretację całego utworu, dlatego dzięki podziałowi na zwrotki i interaktywnemu teledyskowi, widzowie mogą przygotowywać różne piosenki i teledyski – w zależności od nastroju i preferencji. Dodatkowo, zastosowana w klipie technologia „deep fake” pozwala „dołączyć” do artystów i wziąć udział w teledysku razem z nimi. Klip można zobaczyć i dowolnie przerabiać na www.wszystkomimowi.pl.
Zobacz również
– Piosenka „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” od lat towarzyszy komunikacji Tymbarku – mówi Dorota Liszka, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs Grupy Maspex. – Z okazji 85-lecia marki postanowiliśmy odświeżyć ten utwór, nadając mu współczesnego charakteru. Cieszymy się, że ten projekt zrealizowali wyjątkowi artyści, reprezentujący odmienne muzyczne style. Dzięki dodatkowym możliwościom dla każdego odsłuchiwanie piosenki może być unikalnym, bardzo indywidualnym doświadczeniem. Każdy z nas będzie mógł wybrać swoją ulubioną reinterpretację lub dowolnie bawić się utworem i teledyskiem. Dodatkową niespodzianką jest możliwość dołączenia do klipu – dodaje Dorota Liszka.
Kampania zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Faceboka oraz TikToka, na którym influencerzy zaprezentują układ do tanecznego wyzwania. Utwór „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” będzie można usłyszeć także w radiu i na Spotify, gdzie artyści udostępnią swoje pełne reinterpretacje piosenki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za kreację i realizację odpowiadają: agencja Brainbox, dom produkcyjny MOON Films, agencja East Eventz oraz kompozytor Jakub Galiński. Teledysk wyreżyserował Krzysztof Grajper. Produkcją części interaktywnej zajęło się studio Panowie Programiści. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Obsługą marki w mediach społecznościowych zajmuje się agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Wsparcie PR zapewnia HOPE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing