Sandra Kubicka w nowej kampanii Kontigo

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wypuściła na rynek perfumy stworzone przy współpracy z modelką, Sandrą Kubicką. Zapachy inspirowane kontrastującymi obliczami kobiecej natury, promowane hasłem „Zdobywam dzień, uwodzę noc”, są dostępne w sprzedaży online sieci Kontigo od 22 czerwca.
O autorze
1 min czytania 2020-06-24

„Zdobywam dzień, uwodzę noc” to hasło przewodnie premierowych zapachów Sandry Kubickiej, zaprojektowanych wspólnie z ekspertami Kontigo – sieci sklepów kosmetycznych dla współczesnych kobiet. Inspiracją do powstania All Day i All Night są kontrastujące idee i definicje kobiecości, a same zapachy odzwierciedlają barwną osobowość modelki. W pracach nad perfumami wspierali gwiazdę jej bliscy. Towarzyszyli jej w wyborze kompozycji zapachowych najbardziej trafnie ukazujących jej charakter, a także w czasie sesji zdjęciowej i podczas nagrania spotu reklamującego nową markę.

– Sandra angażowała się całym sercem w każdy etap tworzenia All Day i All Night. Miała wpływ na wszystkie elementy, jak logo czy opakowanie. Zależało jej, by nie był to produkt jedynie sygnowany jej nazwiskiem, ale autorskie perfumy, z którymi może się faktycznie utożsamiać – mówi Aneta Nowakowska z Kontigo odpowiedzialna za stworzenie marki perfum All Day i All Night.

Przebojowa za dnia, zmysłowa nocą

All Day to woda perfumowana na dzień, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Z kolei magnetyczna kompozycja kwiatowo-orientalna All Night, z wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota to kwintesencja nowoczesnej i niezależnej kobiety. Produkty są już wprowadzone do sklepu internetowego Kontigo, a od 1 lipca pojawią się na półkach ponad 30 sklepów stacjonarnych marki w całej Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Zdobywam dzień, uwodzę noc”

Kampania promująca zapachy All Day i All Night z hasłem „Zdobywam dzień, uwodzę noc” obejmuje głównie digitalowe kanały komunikacji, w tym przede wszystkim media społecznościowe, jak Facebook, Instagram i You Tube. Na jej potrzeby powstał spot reklamowy i sesja zdjęciowa z udziałem Sandry Kubickiej. Akcja jest też wspierana przez działania PR w mediach kobiecych i lifestyle’owych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się