Santander Bank Polska z muralem w Warszawie w ramach kampanii społecznej „#Zaparkuj telefon i jedź”

Na budynku przy pl. Zawiszy w Warszawie można zobaczyć mural Santander Bank Polska. Jest to nowa odsłona kampanii społecznej #Zaparkuj telefon i jedź, realizowanej w ramach edukacyjnego projektu Jak Jeździsz.
O autorze
1 min czytania 2019-02-28

– Wybór miejsca na mural nie był przypadkowy. Plac Zawiszy to jedno z najbardziej zakorkowanych miejsc w Warszawie. Krzyżują się tam trasy tramwajowe, autobusowe i wylotowe z miasta. W ten niekonwencjonalny sposób zachęcamy kierowców do refleksji i uświadomienia sobie, że korzystanie ze smartfona podczas jazdy rozprasza naszą uwagę od sytuacji na drodze. Podczas rozmowy czy pisania SMS-a zdecydowanie zawęża się pole widzenia, zdecydowanie wydłuża się czas reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. Dlatego jeśli gubisz ostrość podczas jazdy – najpierw zaparkuj telefon i jedź – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor biura sponsoringu i projektów relacyjnych Santander Bank Polska.

Kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź to szeroka akcja w ramach projektu Jak Jeździsz. Pod koniec ubiegłego roku w całej Polsce, w 124 stacjach radiowych emitowane były specjalne, skłaniające do refleksji spoty. Mural jest kolejną odsłoną tej kampanii. – Zależy nam, aby przekazy w naszych kampaniach były oparte na emocjach, a ich celem nie było straszenie. Mają wzbudzać przemyślenia, ostrzegać oraz sprawić, aby każdy z nas, zanim ruszy w podróż, odłożył telefon i skupił się wyłącznie na jeździe – dodaje Katarzyna Meissner.

Akcję Jak Jeździsz, promującą odpowiedzialne i kulturalne zachowanie się na drodze, Santander Bank Polska realizuje już od 2015 r. Projekt obejmuje komunikację w mediach społecznościowych, jak również organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2018 r. Bank zorganizował edukacyjne eventy w Poznaniu, Gdańsku, Wrocławiu, Warszawie oraz Kamionkach pod Poznaniem czy też Zbrosławicach pod Katowicami. Łącznie wzięło w nich udział blisko 1900 osób. Realizując założenia strategii odpowiedzialnego rozwoju, Santander Bank Polska przygotował również kampanię „Ekobezpieczni” skierowaną do uczniów szkół podstawowych. Jej celem była edukacja w zakresie ekologii i wychowania komunikacyjnego, a kluczowym elementem ogólnopolski konkurs skupiający uwagę na problemie zagrożenia bezpieczeństwa dzieci w drodze do szkoły i zanieczyszczenia środowiska. W akcji udział wzięło 50 szkół z całej Polski, a na prace uczniów internauci oddali ponad 176 000 głosów. W zwycięskiej szkole podczas edukacyjnego dnia z projektem wzięło udział ponad 500 dzieci.

Fanpage Jak Jeździsz obserwuje ponad 120 tys. osób. Przy wsparciu ambasadora projektu, kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka, internauci kilka razy w tygodniu mogą liczyć na aktualne informacje drogowe, jak też ciekawe, merytoryczne porady dot. m.in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci czy techniki jazdy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się