Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Santander Consumer Bank i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki”

Santander Consumer Bank i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki”
„Biustowniczki” to akcja skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Już wiosną br. będą one mogły skorzystać z bezpłatnego USG piersi, bez skierowania, ubezpieczenia czy zapisów, w największych miastach Polski. Badania odbędą się na terenie wybranych galerii handlowych w specjalnie przygotowanych gabinetach mobilnych. Projekt organizuje Fundacja Kapitan Światełko, odpowiedzialna za bliźniaczą kampanię „Mosznowładcy”, natomiast jej wyłącznym partnerem strategicznym jest Santander Consumer Bank.
O autorze
2 min czytania 2024-02-21

W ramach akcji „Biustowniczki” Santander Consumer Bank sfinansuje badania przesiewowe pod kątem zdrowia piersi dla każdej zainteresowanej kobiety w wieku 18-35 lat. By wziąć w niej udział, należy jedynie pojawić się w miejscu wyznaczonym przez organizatora i poczekać na swoją kolej w gabinecie mobilnym. Celem akcji jest edukacja uczestniczek w kwestii troski o zdrowie niezależnie od wieku. To szczególnie ważne w świetle tego, że rak piersi jest rozpoznawany co roku u blisko 2 mln kobiet na całym świecie. Jest to też najczęściej występujący nowotwór złośliwy u pań.

fot. biustowniczki.pl

– Statystyki nie pozostawiają złudzeń. Rak piersi to groźny wróg, z którym trzeba walczyć bez względu na metrykę – komentuje Magdalena Grzelak, Rzeczniczka Prasowa z Santander Consumer Banku. – To właśnie dlatego projekt „Biustowniczki” jest tak istotny. Zapewnia on kobietom przed 36 rokiem życia 320 godzin darmowych badań, na które mogą przyjść z osobą towarzyszącą, bez skierowania, ubezpieczenia i zapisów. W ciągu 15 minut każda z pań, która zdecyduje się wziąć udział w akcji, może upewnić się, że nie ma powodów do niepokoju o swoje zdrowie lub zareagować odpowiednio wcześniej w przypadku wykrycia jakiejkolwiek zmiany.

Dzień Kobiet jak żaden inny

Akcja „Biustowniczki” rozpocznie się symbolicznie 8 marca br. we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej przy pl. Dominikańskim 3. W kolejne piątki i soboty, aż do 18 maja br., zainteresowane panie przed 36 rokiem życia będą mogły skorzystać z USG piersi w wybranych galeriach handlowych w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Katowicach i Poznaniu. Każdego dnia akcji lekarze i pielęgniarki poświęcą 10 godzin na zbadanie uczestniczek w dwóch gabinetach mobilnych. O tym, kto skorzysta z tej możliwości w pierwszej kolejności, zdecyduje czas przyjścia na miejsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W ramach „Biustowniczek” planujemy również e-mailową kampanię edukacyjną skierowaną do klientek banku z wykorzystaniem materiałów edukacyjnych opracowanych na potrzeby akcji – dodaje Sylwia Małycha, Menadżerka ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR z Santander Consumer Banku. – Każda z nich dostanie też zaproszenie do udziału w darmowych badaniach. Finansowanie „Biustowniczek” jest dla nas również okazją do tego, żeby promować zdrowie piersi i jąder wśród załogi naszego banku oraz ich rodzin. Mamy zaplanowaną w tym celu specjalną serię działań m.in. badania przesiewowe w gabinetach mobilnych w naszym biurze dla pracowników oraz ich rodziców i cykl spotkań z ekspertami w obszarach związanych z profilaktyką zdrowia piersi i jąder.

Materiały edukacyjne opracowane na potrzeby projektu „Biustowniczki” i harmonogram badań można znaleźć na stronie: www.santanderconsumer.pl/biustowniczki/ oraz www.biustowniczki.pl/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Biustowniczki to kampania, jakiej jeszcze w Polsce nie było. Chcemy zapewnić jak najszerszy dostęp do badań przesiewowych młodym kobietom — czyli grupie, której problemy często bywają bagatelizowane. Biustowniczki zapraszają do aktywnego dbania o swoje zdrowie, jak najbardziej skracając drogę do profesjonalnych badań USG piersi — uczestniczki nie poniosą żadnych kosztów, nie potrzebują skierowań ani dokumentacji. Nowotwory w wieku 20-30 lat zdarzają się rzadziej, natomiast mają bardziej agresywny przebieg — dzięki badaniom profilaktycznym dajemy kobietom potężne narzędzie w walce z nimi — wiedzę. Kampanię wesprą influencerki z całego kraju, które pomogą nam informować młode dziewczyny, że pomimo wielu stereotypów, o zdrowie należy dbać bez względu na wiek – podsumowuje Sabina Żurek, koordynatorka „Biustowniczek” z Fundacji Kapitan Światełko.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: Santander Consumer Bank