Bank zyska wyrazistą osobowość wspierającą jego wizerunek i działania sprzedażowe, natomiast Justyna Kowalczyk może liczyć na wsparcie profesjonalnego zespołu narciarstwa biegowego – Teamu Santander.
Santander Consumer Bank jest jednym z liderów na rynku consumer finance. W ciągu ostatnich 12 miesięcy udzielił około 2 milionów kredytów konsumenckich, a jego oferta jest dostępna w sieci blisko 300 oddziałów bankowych oraz tysiącach sklepów, punktów handlowych, salonów i komisów samochodowych na terenie całej Polski. Bank pozyskuje ponad 700 tysięcy nowych klientów rocznie.
Zobacz również
– Szukaliśmy sposobu na pokazanie naszym klientom wartości, które reprezentuje Santander Consumer Bank. Chcieliśmy znaleźć osobę, która utożsamia konsekwencję w działaniu i pełny profesjonalizm, a poprzez swoje działania dostarcza ludziom wielu pozytywnych emocji – mówi Arkadiusz Przybył, Prezes Zarządu Santander Consumer Banku.
Najbardziej utytułowana polska biegaczka narciarska swoje osiągnięcia zawdzięcza ciężkiej pracy, zaangażowaniu i niezwykłej pasji, a także współpracy z najlepszymi. Obecnie dołączyła do międzynarodowego zespołu, którego tytularnym sponsorem jest Santander Consumer Bank. Team Santander zrzesza elitę biegaczy narciarskich z różnych krajów, a Justyna Kowalczyk jest pierwszą Polką w tym prestiżowym gronie. Reprezentująca nasz kraj biegaczka rozpocznie obecny sezon 27 listopada zawodami w fińskiej Ruce. Oprócz udziału w zmaganiach w cyklu pucharu świata Justyna Kowalczyk weźmie również udział w kilku maratonach narciarskich Ski Classics, występując w barwach zawodowego Teamu Santander.
Umowa pomiędzy Santander Consumer Bankiem oraz Justyną Kowalczyk obowiązuje od 30 października 2015 r. do 30 września 2017 r. z opcją przedłużenia o rok. W tym czasie Justyna Kowalczyk zostanie twarzą aktywności marketingowych skierowanych zarówno do Klientów, jak i partnerów biznesowych Santander Consumer Banku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pierwszą odsłoną współpracy będzie ogólnopolska kampania reklamowa kredytów gotówkowych, która rozpocznie się w czwartym kwartale bieżącego roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing