SAR powołał Radę Edukacyjną

O autorze
2 min czytania 2021-07-07

SAR posiada i stale rozwija szeroki autorski program szkół, szkoleń i programów edukacyjnych. Widząc konieczność budowania przez środowisko nowych kompetencji w obszarze zarządzania biznesem, komunikacją, marketingiem, SAR powołał Radę Edukacyjną. Jej członkami zostali uznani i doświadczeni praktycy, eksperci środowiska oraz pracownicy naukowi związani z komunikacją marketingową.


SAR od 20 lat pozyskuje, gromadzi, tworzy i transferuje wiedzę. Dba o standardy i dobre praktyki oraz rozwija kompetencje środowiska.

– To, co czeka środowisko w niedalekiej przyszłości to zmiana mindsetu w obrębie definicji marketera i starego podziału „klient-agencja” na rzecz holistycznego, merytorycznego i biznesowego podejścia. Coraz ważniejsze będzie jednakowe rozumienie marketingu, budowanie przyszłych kompetencji, angażowanie i współpraca wszystkich uczestników procesu marketingowego w projektach – podsumował Dariusz Andrian, członek Rady i prezes SAR.

Rada ma charakter doradczo-konsultacyjny, ma inicjować i integrować projekty edukacyjne SAR. Jej zadaniem jest również kreowanie i wspieranie dobrych praktyk w obszarze sposobów pracy, narzędzi, dokumentów czy wreszcie kompetencji wymaganych na poszczególnych etapach rozwoju zawodowego, zgodnie z filozofią SAR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród projektów do realizacji w najbliższym czasie będzie m.in. przygotowanie księgi standardów, narzędzi i pojęć marketingowych.

– Docelowo księga powinna czerpać z doświadczeń wielu branż i być punktem wyjściowym/referencyjnym przy modelowaniu strategii dla biznesów, struktury nauczania zawodu marketera – powiedziała Magdalena Kosińska, Dyrektor Marketingu CEER w Philips Domestic Appliances.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród członków RE SAR znaleźli się eksperci-praktycy branży, reprezentujący kluczowe dla sektora środowiska marketerów, agencji, edukacji, szkoleń i HR:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland
  • Tomasz Bartnik, partner One Eleven
  • dr Małgorzata Bonikowska, politolog, europeistka, prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych, współzałożycielka i prezes ośrodka THINKTANK
  • Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa
  • Iwona Doktorowicz-Dudek, consultant, business trainer
  • Marta Jaskulska, założycielka, Brandlogic
  • Agata Kaczmarska, chief people officer, dentsu Polska
  • Magdalena Kosińska, marketing director CEER w Philips Domestic Appliances
  • dr Łukasz Kowalik, adiunkt w Katedrze Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego, lider specjalności Strategy and Innovation Management w Kozminski International Business School.
  • Agnieszka Kwaśniewska, chief strategy officer, Saatchi&Saatchi
  • Anna Kwiatek, head of people & culture, Wavemaker
  • Aureliusz Leżeński, executive coach NMC / CCI /Team coach TCI
  • Anna Putts, director brand marketing, HBO
  • Dariusz Rzontkowski, executive creative director, Huta 19 im. Joachima Fersengelda
  • Błażej Soniewicki, partner zarządzający, E-Contenta
  • Marcin Talarek, creative director IRL
  • Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • Anna Zimecka, project director, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

W aktualnej ofercie edukacyjnej SAR znajdują się projekty dedykowane osobom działającym w branży na różnym poziomie doświadczenia. Kluczowe z nich, to:

  • Szkoła Strategii Marki (SSM) – oferująca kompleksową wiedzę dla osób z 3-letnim doświadczeniem.
  • MBS by Effie – odpowiadająca na najważniejsze wyzwania współczesnego marketera.
  • Akademia Young Creatives AYC, czyli projekt edukacyjny dla młodych kreatywnych.

Już od listopada SAR otwiera studia podyplomowe INNOVATION CAMP na Akademii Leona Koźmińskiego. Kierunek dedykowany jest ambasadorom innowacji w biznesie i w organizacji. SAR pracuje również nad Akademią Young Creatives Clients oraz szkoleniem z zakresu zarządzania projektami, które będzie kompleksowym programem wspierającym rozwój kompetencji merytorycznych i narzędziowych w tym obszarze

– Natomiast to, co łączy i wyróżnia wszystkie nasze autorskie projekty edukacyjne, to najlepsi praktycy, jako wykładowcy, którzy nie tylko dzielą się swoim doświadczeniem, ale także case’ami biznesowymi czerpanymi z konkursów Effie, KTR i Innovation. Uczymy myślenia i rozwijamy kompetencje współczesnego marketera nie tylko poprzez dostarczanie mu narzędzi, ale przede wszystkim pokazywanie praktycznych rozwiązań – dodała Anna Zimecka, dyrektor projektów i szef działu szkoleń i wiedzy SAR.

Więcej informacji o Radzie Edukacyjnej na https://sar.org.pl/rada-edukacyjna/