Graffiti oraz Lucky Luciano dołączają do Klubu Producentów Reklamowych SAR. Po rozszerzeniu Klub będzie liczył 9 wiodących domów produkcyjnych.
Agencja Power, która między innymi bardzo prężnie działa od samego początku wspólnie z SAR w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń oraz inicjatywie #TUgether, zasili struktury Klubu Agencji Eventowych, liczącego 13 członków.
Zobacz również
Agencja marketingowa ONE House dołącza do ogólnej struktury Stowarzyszenia. Marcin Piecewicz, CEO agencji podkreśla: Przystąpienie do SAR jest kolejnym etapem stałego, ponad siedmioletniego rozwoju ONE House. Dzięki członkostwu w Stowarzyszeniu chcemy mieć większy wpływ na rozwój branży komunikacji marketingowej i aktywnie współpracować w tym celu z innymi agencjami.
– Dla nas, sukcesywne powiększanie się organizacji to rozwój zasobów wiedzy i doświadczenia, ale także ważny sygnał. Firmy dołączające do struktur reprezentują trzy bardzo istotne i różne obszary: eventy, produkcję reklamową oraz całościową obsługę marketingową. Oznacza to, że szczególnie sektor wydarzeń specjalnych, który najmocniej odczuł skutki pandemii, ale także pozostałe dwa czują siłę odziaływania SAR oraz jego realny wpływ na ważne dla branży kwestie. Cieszy nas również dołączenie do grona firmy działającej w modelu full service, ale specjalizującej się głównie w obsłudze mniejszych budżetów. To daje szanse na poszerzenie grona firm korzystających z profesjonalnej obsługi marketingowej – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach