Projekty konkursowe
Effie odnotowało znaczący wzrost liczby zgłoszeń – 230 casów w porównaniu do 193 zgłoszonych w 2018r.
Zobacz również
Do KTR kolejny raz wpłynęło więcej zgłoszeń niż poprzednio – 1261. W 2018r. było to 1232.
Projekt Innovation, który odbył się już w 2020r., tuż przed pojawieniem się COVID-19, odniósł ogromny sukces z rekordową liczbą zgłoszeń 193, w porównaniu do 130 zgłoszeń w 2019r. Co więcej, e-Gala która miła miejsce w rzeczywistości covidowej, zgromadziła przed ekranami blisko 550 osób (350 indywidualnych ID).
Zauważalny jest stopniowy przyrost liczby klientów wśród podmiotów zgłaszających się do projektów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Projekty szkoleniowe i edukacyjne SAR
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Miniony rok okazał się najlepszy w historii Stowarzyszenia: blisko 1000 uczestników oraz prawie 130 dni szkoleniowych! W 2019 roku powstała, m.in. Sektorowa Rada ds. Sektora Komunikacji Marketingowej, której głównym celem jest dopasowanie systemu edukacji do potrzeb sektora komunikacji marketingowej.
2019 rok to także intensywne działania w obszarze etyki i wyznaczania standardów w branży. SAR utworzył platformę www.dobryprzetarg.com.pl promującą wzorce w komunikacji marketingowej. Ponadto opublikowane zostały dwa sprofilowane rozdziały Białej Księgi: Badania oraz Media. W obszarze projektów społecznych, Klub Producentów Reklamowych powołał nową ideę AdGoesGreen, której celem jest promowanie i wspieranie zielonej zmiany w branży komunikacji marketingowej.