SAR: zmiany w zarządzie, nowi członkowie i strategia na kolejny rok

Tegoroczne Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych odbyło się 26 czerwca w Warszawie. Podczas spotkania wybrano dwóch nowych członków zarządu, którymi zostali: Joanna Czekaj z Group One oraz Adrian Kawecki z MindShare.
O autorze
1 min czytania 2019-06-27

Zastąpią dotychczasowych: Małgorzatę Węgierek z Havas Media Group Poland, Szymona Walkiewicza z Walk oraz Michała Wroneckiego z Brasil.

Członkowie Zarządu zaprezentowali strategiczne projekty, etapy ich realizacji oraz poinformowali o kluczowych zmianach w aktywności Stowarzyszenia. W najbliższych miesiącach SAR skupi się na rozwoju nowych projektów, między innymi: Innovation Camp czyli pierwszej szkoły innowacyjnego biznesu, która ruszy jesienią br.. Jak również MBS – autorski, edukacyjny program skierowany do kadry managerskiej. Bazą wiedzy tego projektu jest 20-letnie doświadczenie Effie Awards, zbierane od najlepszych marketerów w kraju oraz prezesów największych firm. Kolejnym ważnym punktem działań organizacji, będzie rozwój nowopowstałego Klub Ad/Tech, zrzeszającego przedstawicieli firm i działów technologicznych. SAR w dalszym ciągu będzie promował dobre praktyki i angażował się w edukację o standardach przetargowych poprzez publikację kolejnych rozdziałów Białej Księgi oraz Dialog Branżowy.

Do SAR-u dołączyło 15 nowych agencji: ABSTRA TV, Actum Lab, CORD Warsaw, E – Content, Fantasy EXPO, Gameset , Grandes Kochonos, Heart&Brain, Love Brands Relations, Loyalty Point, Super Super, THE&PARTNERSHIP LIMITED, Global Shopper Marketing, Platige Image, Panowie Programiści.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj