SARE S.A.: Rusza trzecia edycja warsztatów Effective Sale Session

Od 23 maja br. w pięciu miastach Polski odbędzie się trzecia edycja warsztatów Effective Sale Session, organizowanych przez specjalistów z Grupy SARE. Szkolenia będą dotyczyły efektywnej komunikacji marketingowej i nowoczesnych narzędzi zwiększających sprzedaż, m.in....
O autorze
1 min czytania 2017-05-22

… w oparciu o e-mail marketing i omnichannel, czyli skuteczne łączenie różnych kanałów komunikacji. Pierwsze warsztaty już 23 maja w Katowicach.

Przy obecnej liczbie kanałów informacyjnych, wiedza o użytkowniku Internetu jest kluczowa, aby rozwijać skuteczną, spersonalizowaną komunikację, a tym samym zwiększać sprzedaż. O tym, jak osiągnąć lepsze wyniki w sprzedaży poprzez wykorzystanie nowoczesnych e-narzędzi, po raz kolejny opowiedzą eksperci SARE: Dariusz Piekarski – Prezes Zarządu SARE, Roman Grygierek – Prezes Zarządu INIS, Judyta Mojżesz-Zimonczyk – PR & Marketing Manager w INIS, Rafał Owczorz – Account Manager w SARE, Dawid Mikoś – Social Media Manager w Mr Target oraz Łukasz Nalaskowski – Strategy Manager w Mr Target.

Warsztaty ESS 2017 są w głównej mierze skierowane do właścicieli firm, zespołów marketingowych, a także wszystkich osób zainteresowanych efektywnym e-marketingiem i sprzedażą.

– Budowanie wiedzy o użytkownikach – to klucz do sprzedaży i spersonalizowanej komunikacji. Obecnie kontakt z klientami jest o wiele łatwiejszy niż kiedyś, bo mamy do wyboru mnóstwo narzędzi analizujących zachowania klienta, a także pozwalających na zautomatyzowanie komunikacji. Ważne, aby skupić się na odpowiednim wykorzystywaniu informacji, które mamy na temat danego klienta – musimy wiedzieć, co go interesuje i jakie ma potrzeby, żeby zaproponować mu ofertę szytą na miarę – mówi Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu SARE S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednodniowe warsztaty Effective Sale Session pozwolą zdobyć praktyczną wiedzę o tym, jak dotrzeć do większej liczby klientów i zminimalizować nakłady finansowe poprzez działania on-line. Spotkania odbędą się w następujących miastach:

23 maja – Katowice – Business Link Katowice – ul. Chorzowska 6
25 maja – Poznań – Business Link Poznań – ul. Baraniaka 88E
30 maja – Wrocław – Business Link Wrocław – ul. Rzeźnicza 28-31
6 czerwca – Gdańsk – Business Link Gdańsk – al. Grunwaldzka 472
8 czerwca – Warszawa – Twój Startup Warszawa – ul. Żurawia 6/12

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się