E-mail jest nadal uważany za główny kanał komunikacji dla większości firm i marketerów, z coraz większym naciskiem na dostarczanie spersonalizowanych wiadomości e-mailowych dopasowanych do potrzeb i zainteresowań klientów. Według ekspertów, którzy udzielili komentarzy w raporcie, AI ma potencjał, aby zrewolucjonizować e-mail marketing w Polsce, tworząc bardziej zindywidualizowane, skuteczne i interaktywne doświadczenia dla użytkowników.
Sztuczna inteligencja może pomóc w analizie dużej ilości danych od użytkowników, aby lepiej zrozumieć ich zachowania i preferencje. Te informacje mogą być następnie wykorzystane do tworzenia bardziej spersonalizowanych e-maili, zwiększając prawdopodobieństwo zaangażowania odbiorców i generowania konwersji.
Zobacz również
– Dzięki AI e-mail marketing staje się bardziej efektywny i skuteczny. Pozwala ona na automatyczne selekcjonowanie najlepszych odbiorców i czasów wysyłania, a także na personalizację treści e-maili, tak aby były one bardziej skorelowane z zainteresowaniami odbiorców – mówi Konrad Żaczek, CEO Digitree Group.
Przed marketerami i rynkiem e-mail marketingu z pewnością emocjonujący czas. Marketerom pozostaje aktywnie korzystać z rozwoju technologii, która jest domeną naszych czasów.
Zachęcamy wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami i rozwojem e-mail marketingu do pobrania i zapoznania się z pełnym raportem, dostępnym na stronie SARE.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Patronat nad tegorocznym Badaniem Poczty objęli: NowyMarketing, BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brief.pl, Marketer+, Tygrysy Biznesu, Szef Sprzedaży, INIS, Salelifter, Revhunter, Sales Intelligence.
Słuchaj podcastu NowyMarketing