Ubiegłoroczne dofinansowanie w wysokości 74 milionów euro oraz wprowadzenie autorskiej kolekcji butów Sarenza przyczyniło się do znacznego rozwoju marki i rozpoczęcia kampanii telewizyjnej w Polsce w czerwcu 2015 roku.
We feel shoes – we love shoes – we are shoes
Za kreację reklamy odpowiedzialna jest agencja M & C Saatchi.GAD. Wyprodukowana została ona w Kanadzie przez firmę Iconoclast. Jest to współczesna historia, która łączy w sobie elementy filmu „Diabeł ubiera się u Prady” i bajki „Alicja w krainie czarów”.
Zobacz również
“Sarenza rośnie w siłę poza granicami Francji. Jest to powód, dla którego postanowiliśmy od listopada wspierać pozostałe kraje europejskie i rozpocząć kampanię telewizyjną. Teraz, w czerwcu, przyszedł czas na Polskę”- mówi Katarzyna Dąbrowska, Country Manager na Polskę i kraje skandynawskie.
Sarenza w liczbach: 270 pracowników 12 różnych narodowości, zafascynowanych butami, pracujących w Paryżu. 650 marek, łącznie z autorską marką Sarenza. 5 milionów klientów, a wśród nich 98,4% deklarujących kolejne zakupy w Sarenzie – firmie, która eksportuje najmodniejsze modele butów i torebek do 26 krajów, a od momentu założenia firmy sprzedała już 12 milionów produktów.
„Rok 2014 był kluczowy dla Sarenzy jako, że obecnie 2/3 jej przychodów pochodzi z Francji, a jedna trzecia pochodzi z pozostałych krajów europejskich. Dochód z inwestycji zostanie przeznaczony na podbój rynków europejskich, aby w ciągu najbliższych 5 lat odwrócić trend dystrybucji i osiągnąć 500 mln euro ze sprzedaży. Wkrótce, obchodząc 10-lecie istnienia, Sarenza planuje zjednoczyć siły dzięki tej kampanii telewizyjnej”, wyjaśnia Stéphane Treppoz, prezes Sarenzy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Witamy w Sarenzie:
Reklama opowiada historię pierwszego dnia pracy dziewczyny, która poznaje, co kryje w sobie Sarenza – ekspert w dziedzinie sprzedaży butów: pasję i zaangażowanie. „We feel shoes – we love shoes – we are shoes.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing