Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią

Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9 a 16 października br., otrzymają bony zniżkowe na zakupy we Frisco.pl.
O autorze
1 min czytania 2014-10-10

Bony są o wartości od 100 zł do 400 zł – w zależności od ceny zakupionego sprzętu. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.

– Czerwcowa odsłona naszej wspólnej kampanii z Saturnem okazała się ogromnym sukcesem. Wielu klientów przekonało się, jak łatwo i wygodnie można dokonywać codziennych zakupów na Frisco.pl. Nie mam wątpliwości, że akcja odbije się szerokim echem również i tym razem – mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl.

Kampania wspierająca akcję prowadzona jest w rozgłośniach radiowych RMF, Radio ZET, PR 3 oraz na portalach internetowych Onet.pl, Wp.pl i na kanale YouTube.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej kampanii, kreacje reklamowe stworzyła agencja Ogilvy&Mather, za ich produkcję odpowiada zaś studio Badi Badi oraz Efektura. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a działania w internecie realizuje Golden Submarine. Pozostałe media planowane są we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Regulamin akcji dostępny jest w sklepach Saturn, na Saturn.pl oraz na Frisco.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się