SAVAS działa na rynku security&cleaning w sektorach b2b i b2c, oferując usługi ochrony i monitoringu, usługi porządkowe oraz wsparcie w obszarze facility management. Aktualnie firma realizuje kontrakty dla kilkuset podmiotów i zatrudnia 450 pracowników. Rebranding przeprowadzony przez Wills Integrated połączony został z wprowadzeniem nowych usług, dywersyfikacją oferty i wdrożeniem nowej strategii rozwoju spółki na rynku.
W ramach pierwszego etapu współpracy firma Wills Integrated przeprowadziła audyt dotychczas funkcjonującej marki, analizę rynku, a następnie opracowała nowe pozycjonowanie, strategię marki, jej nazwę, claim oraz logo, wraz z identyfikacją wizualną. Zespół Wills Integrated był także odpowiedzialny za opracowanie strony www, wszystkich materiałów promocyjnych oraz przygotowanie strategii komunikacji marki, wraz z implementacją zmian we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.
Zobacz również
Za realizację projektu po stronie Wills Integrated odpowiadali m.in. Wojciech Bzdyk i Antoni Olech (Dział Strategii) oraz Jerzy Kroplewski (Dział Projektowania). Agencja została zaproszona do współpracy na zasadzie zapytania ofertowego.