„Save Others”: Taylor Swift zainspirowała kanadyjskie zoo do stworzenia wyjątkowej kolekcji ubrań

„Save Others”: Taylor Swift zainspirowała kanadyjskie zoo do stworzenia wyjątkowej kolekcji ubrań
Taylor Swift znów inspiruje. Po sukcesie koszulki z wydrą morską kanadyjskie zoo stworzyło kampanię „Save Others”, w której popkultura spotyka się z ochroną przyrody. 13 limitowanych T-shirtów wspiera zagrożone gatunki, a fani artystki stają się ambasadorami planety.
O autorze
1 min czytania 2025-10-31

Po sukcesie koszulek z wizerunkiem wydry morskiej dziś to twórcy kampanii „Save Others” z zoo w Quebecku połączyli siły z fanami Taylor Swift. Na rynku pojawiło się 13 limitowanych modeli T-shirtów, których sprzedaż wspiera zagrożone gatunki, a fundacja Mission Faune z kanadyjskiego ogrodu zoologicznego Granby pomaga zmienić fanów artystki w ekologicznych aktywistów.

Po tym, jak Taylor Swift wystąpiła w koszulce vintage z wizerunkiem wydry morskiej, na ochronę tego gatunku udało się zebrać ponad 2 miliony dolarów. Członkowie organizacji Mission Faune, której celem jest finansowanie i promowanie projektów związanych z ochroną dzikiej przyrody, robią kolejny krok i prezentują światu kolekcję „Save Others”, w której znalazło się 13 modeli T-shirtów. Na każdym z nich widnieje inny zagrożony gatunek, dzięki czemu akcja w naturalny sposób łączy popkulturę z ochroną przyrody.

Szczęśliwa 13 Taylor

Po raz kolejny symboliczna liczba 13, ulubiony numer Taylor Swift, została wykorzystana jako element projektowy. W odzieżowej eko-kolekcji pojawiają się gatunki takie jak lampart śnieżny czy żółw morski, a cały dochód wspiera program Mission Faune realizowany m.in. w Kanadzie. T-shirty, produkowane w limitowanych edycjach, łączą design uliczny z jasnym komunikatem: każdy zakup to gest na rzecz planety.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Save Others” pokazuje, że marka czy organizacja może odwoływać się do fanów wybranego artysty jako społeczności zaangażowanej w rozmaite inicjatywy. Jak się okazuje, mowa nie tylko o tradycyjnych konsumentach, ale także współtwórcach szeroko zakrojonych zmiany. Stylowa grafika, limitowany produkt i mocny przekaz ekologiczny „Save Others” tworzą komunikat lifestyle’owy: „Twoja koszulka to Twój głos”. Dla marketerów to kolejne w krótkim czasie przypomnienie, że połączenie kultury popularnej, stylu streetwear i wartości społecznych może stworzyć realny wpływ i autentyczne zaangażowanie społeczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podsumowanie

„Save Others” to więcej niż tylko tradycyjna kampania popkulturowa. To lekcja o tym, jak fandom, moda i misja mogą współdziałać i tworzyć nową formę aktywizmu. W tej historii topowa wokalistka, Taylor Swift, staje się inspiracją, a zwykła koszulka – narzędziem ochrony przyrody

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Hollywood spotyka ekologię: Samuel L. Jackson w kampanii Vattenfall promuje farmy wiatrowe