Say hi to hybrid – launch nowej marki lakierów hybrydowych

Firma Nesperta wprowadziła na rynek nową markę lakierów hybrydowych – hi hybrid. To brand skierowany do młodych dziewczyn, które chcą zapewnić sobie świetny i trwały wygląd paznokci bez wychodzenia z domu.
O autorze
1 min czytania 2018-01-05

Launchowi marki towarzyszył szereg działań, prowadzonych zarówno w ATL, w kanałach social-media, internecie jak i prasie.

Jak głosi hasło marki od dziś domowy manicure hybrydowy staje się prosty jak zrobienie selfie! Metoda malowania paznokci początkowo zarezerwowana tylko dla salonów kosmetycznych, teraz dzięki hi hybrid ma być dostępna dla każdej dziewczyny. Założeniem marki jest bowiem zapewnienie konsumentkom wszystkich niezbędnych akcesoriów w zestawie startowym, by manicure można było wykonać bez wychodzenia z domu, w gronie najlepszych przyjaciółek.

Wprowadzeniu hi hybrid na rynek towarzyszyła spójna komunikacja, podkreślająca założenia marki i jej przesłanie. Składały się na nią działania następujących agencji:

BNA – opracowanie koncepcji marki, brand designu wraz z logotypem oraz opakowaniami

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grandes Kochonos Digital – opracowanie strategii komunikacji 360 oraz idei kreatywnej wprowadzającej markę na rynek (Say hi to Hi / Say Hi to Hybrid) wraz z wersjonowanym KV ATL oraz brand claimem (Easy like selfie)

GoldenSubmarine – opracowanie strategii komunikacji w kanałach cyfrowych marki, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, opracowanie koncepcji i produkcja filmów na YouTube razem z The Polaks.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się