Launchowi marki towarzyszył szereg działań, prowadzonych zarówno w ATL, w kanałach social-media, internecie jak i prasie.
Jak głosi hasło marki od dziś domowy manicure hybrydowy staje się prosty jak zrobienie selfie! Metoda malowania paznokci początkowo zarezerwowana tylko dla salonów kosmetycznych, teraz dzięki hi hybrid ma być dostępna dla każdej dziewczyny. Założeniem marki jest bowiem zapewnienie konsumentkom wszystkich niezbędnych akcesoriów w zestawie startowym, by manicure można było wykonać bez wychodzenia z domu, w gronie najlepszych przyjaciółek.
Zobacz również
Wprowadzeniu hi hybrid na rynek towarzyszyła spójna komunikacja, podkreślająca założenia marki i jej przesłanie. Składały się na nią działania następujących agencji:
BNA – opracowanie koncepcji marki, brand designu wraz z logotypem oraz opakowaniami
Grandes Kochonos Digital – opracowanie strategii komunikacji 360 oraz idei kreatywnej wprowadzającej markę na rynek (Say hi to Hi / Say Hi to Hybrid) wraz z wersjonowanym KV ATL oraz brand claimem (Easy like selfie)
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
GoldenSubmarine – opracowanie strategii komunikacji w kanałach cyfrowych marki, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, opracowanie koncepcji i produkcja filmów na YouTube razem z The Polaks.
Słuchaj podcastu NowyMarketing