Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Scary Good”: Nike zmienia identyfikację wizualną i celebruje nieustraszony styl gry

„Scary Good”: Nike zmienia identyfikację wizualną i celebruje nieustraszony styl gry
To jest strrraszliwie dobry football. Rosnąca wydajność i nieograniczona ekspresja to główne cele marki Nike Football, która w kampanii „Scary Good” stawia na styl rodem z filmów grozy. W rolach głównych wystąpili czołowi światowi piłkarze, m.in. Erling Haaland i Sam Kerr.
O autorze
1 min czytania 2025-07-01

Kampania „Scary Good” składa się z dziewięciu klipów wideo przypominających horrory i późnowieczorne programy telewizyjne, których zadaniem było niegdyś budzić u widzów strach. Tym razem jednak, zamiast znanych aktorów, na ekranie oglądamy najbardziej zaciekłych napastników na co dzień należących do najlepszych drużyn futbolowych z całego świata. Co ich łączy? Wszyscy są ambasadorami Nike Football i każdy na boisku próbuje sprawić, że przeciwnik będzie miał koszmary na myśl o nadchodzącej, druzgocącej porażce.

Klipy stworzone na potrzeby „Scary Good” nawiązują m.in. do mrożących krew w żyłach filmów i dziwacznych reklam, a także nocnych seansów jasnowidztwa i nostalgicznych kreskówek dla dorosłych. A to wszystko z dreszczykiem.

Wśród sportowców zaproszonych do udziału w kampanii znaleźli się m.in. hiszpańska piłkarka Alexia Putellas („Free Psychic Readings with Alexia”), która odgrywa rolę jasnowidzki czytającej z magicznej kuli, Kylian Mbappé („Kyller Instinct”) oraz Ronaldinho Gaúcho i Vini Jr.

Co ważne, kampania Nike Football kierowana jest nie tylko do profesjonalnych sportowców, ale także do ich kibiców i osób uprawiających aktywność fizyczną hobbistycznie i na amatorskim poziomie. Wszystko zgodnie z mottem marki: „Jeśli masz ciało, jesteś sportowcem”.

PS Nike prezentuje nową aplikację futbolową

PS2 #AwakenThePhantom: Nike Football zmienia znanych piłkarzy w dzikie bestie