Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Schulz brand friendly wydziela komórkę social media. Katarzyna Czajkowska na czele nowego działu

Agencja Schulz brand friendly wydziela komórkę social mediową, na czele której staje Katarzyna Czajkowska. W skład zespołu wchodzą graphic designerzy, copywriterzy oraz media plannerzy.
O autorze
1 min czytania 2020-06-15

W wyniku ostatnich zmian strukturalnych obsługa social media stała się niezależnym działem agencji. Dotychczas stanowiła element zespołów kreatywnych. 

– Decyzja związana jest ze zmieniającym się charakterem briefów i prac realizowanych przez agencję. To znajduje swoje odzwierciedlenie również w przychodach firmy, obszar mediów społecznościowych staje się dla agencji coraz bardziej widoczny i znaczący. Stąd też decyzja, aby wydzielić zespół specjalistów, dla których social media są chlebem powszednim i którzy mogą samodzielnie w sposób efektywny realizować projekty – komentuje Andrzej Kapera, managing director Schulz brand friendly.

Katarzyna Czajkowska działa w branży marketingowej od 10 lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywała, planując strategie komunikacji i działania w mediach tradycyjnych i interaktywnych dla marek lokalnych i ogólnopolskich, m.in. Kupiec, Mokate, Ustronianka, Eveline, Bioderma, Oknoplast, Unimil czy T-Mobile. Przez ostatnie 5 lat była związana z firmą Maspex, gdzie współtworzyła całoroczne strategie komunikacji w Polsce i krajach bałtyckich dla portfolio marek Kubuś, Lubella i Tiger oraz wybrane działania reklamowe innych marek firmy.

Agencja Schulz brand friendly w zakresie social mediów obsługuje m.in. Wawel, Polskie Koleje Linowe czy BNP Paribas Security Services. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj