Screen Network, wiodąca spółka grupy kapitałowej 4fun Media, zarządza największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY i jedynymi na polskim rynku nośnikami Super Screen. Dysponuje ponadto siecią 20 tys. ekranów klasy indoor, umiejscowionych w ponad 380 lokalizacjach, takich jak: galerie handlowe, sklepy wielkopowierzchniowe, dworce kolejowe i lotnicze oraz stacje metra. Spółka specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych kampanii reklamowych, a dzięki autorskim rozwiązaniom technologicznym zarządza treścią prowadzonych kampanii w czasie rzeczywistym.
– Jako lider rynku Digital Out-of-Home (DOOH), który po okresie chwilowego spowolnienia spowodowanego pandemią wrócił do stałego, dwucyfrowego trendu wzrostowego, efektywnie i kreatywnie zarządzamy największą w Polsce siecią ekranów wielkoformatowych oraz inwestujemy w najlepsze rozwiązania technologiczne. Sukcesywnie zwiększamy udział w rynku, a efekty naszej pracy są już widoczne w rosnących przychodach, które za pierwsze trzy kwartały 2021 roku wzrosły o 40% r.d.r. –komentuje Agnieszka Godlewska, prezes Zarządu Screen Network S.A.
Zobacz również
– Nie ustajemy w działaniach na rzecz dalszego rozwoju spółki, a niezależne analizy i prognozy dla rynku DOOH w Polsce i na świecie potwierdzają, że przed branżą okres wieloletniego wzrostu. Coraz większa liczba kampanii opartych o Big Data, znajdująca coraz więcej praktycznych zastosowań koncepcja smart city, upowszechnienie się narzędzi służących do automatyzacji zakupów oraz wykorzystywanie technologii anamorficznych iluzji 3D to tylko kilka czynników, które sprawią, że już 2022 rok będzie przełomowy – podkreśla prezes Screen Network.
Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa, innowacyjna reklama zewnętrzna i wewnętrzna. W dobie coraz powszechniejszej digitalizacji, branża DOOH cieszy się coraz większą popularnością, m.in. dzięki bardzo bogatym możliwościom kreacji, personalizacji reklam, wykorzystywaniu technologii retargetingu oraz innowacyjnych narzędzi służących do pomiaru skuteczności, czego nie jest w stanie zaoferować tradycyjna reklama. Według prognoz Verified Market Research (VMR) – jednej z największych na rynku amerykańskim firm badawczych i konsultingowych zajmującej się analizowaniem globalnego rynku reklamy – DOOH ma przed sobą wieloletnie perspektywy stabilnego wzrostu.
VMR przewiduje, że w ciągu najbliższych 6 lat, światowy rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej osiągnie wartość blisko 40 mld dolarów, przy skumulowanym rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 11%. Rozwojowi branży DOOH będzie sprzyjał prognozowany globalny wzrost wydatków na reklamę. W pierwszej dekadzie grudnia br. globalni analitycy GroupM podnieśli swoje prognozy ich wzrostu w 2021 roku z 19,2 do 22,5%. W Polsce ma wynieść 15%, co wynika z mniejszej dotychczas obecności typowo digitalowych marek w Polsce, które rozwijają dopiero swoje aktywności na naszym rynku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing