Screen Network uruchomiło ogólopolską sieć ekranów reklamowych na największych polskich dworcach kolejowych

Spółka Screen Network uruchomiła ekrany digital OOH na dworcach kolejowych z największą liczbą podróżnych. Łączna dobowa widownia nowej sieci przekracza 1 milion osób. W jej skład wchodzi obecnie 186 ekranów na 41 dworcach.
O autorze
1 min czytania 2020-09-14

Nowa sieć charakteryzuje się bardzo wysoką dobową widownią. Do projektu zostały wybrane dworce o największej liczbie podróżnych, wliczając w to między innymi dworzec Warszawa Śródmieście oraz dworzec Poznań Główny – dwa największe dworce w Polsce, każdy mogący się pochwalić przepływem widowni ponad 19 milionów pasażerów rocznie.

Sieć tworzą ekrany o różnych formatach, dopasowane do architektury danego dworca. Perłą w koronie są dwie wielkoformatowe kurtyny LED o powierzchni 26 m2 na dworcu Poznań Główny oraz na dworcu Warszawa Wschodnia. Ponadto Spółka Screen Network rozszerzyła swoje portfolio o 80 calowe ekrany Digital CLP, które uzupełniają dotychczasową sieć ekranów LCD w kasach PKP Intercity.

– Sieć ekranów na dworcach jest świetnym uzupełnieniem ogólnopolskiej oferty ekranów digitalowych Screen Network. Zdecydowaliśmy się na inwestycję między innymi ze względu na spektakularną widownię sięgającą miliona osób dziennie. Na dworcach trafiamy do wszystkich grup docelowych – dojeżdżających do pracy, do osób podróżujących biznesowo, ludzi młodych przemieszczających się między miastami, czy do rodzin z dziećmi. Osoby znajdujące się w podróży mają czas i ochotę na zapoznanie się z komunikatem i dzięki temu są gotowi poznać ofertę produktową i usługową klienta – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.

To kolejna w ostatnim czasie inwestycja Screen Network. W 2019 roku Spółka uruchomiła spektakularną kurtynę LED – Super Screen na elewacji centrum handlowego „Plac Unii City Shopping” oraz ekrany LED na Hotelu Marriott w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj