Premiera ósmego i zarazem ostatniego sezonu „Gry o tron” zrobiła wiele szumu nie tylko wśród fanów tej produkcji, ale również w branży marketingowej. Kreatywne i intrygujące akcje związane z serialem podbiły serca zarówno tych, którym nie obce są przygody bohaterów z Westeros, jak i tych, którzy nie obejrzeli ani jednego odcinka kultowej serii.
Przedstawiamy więc najciekawsze działania marek, które szczególnie nas urzekły.
Zobacz również
#1 Budweiser
#2 Oreo
#3 Johnnie Walker
#4 LOT
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#5 OBI
#6 KFC
#7 Łódź
#8 Lodziarnia Ice Dream Polska
#9 Fundacja DKMS
#10 Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
#11 Moleskine
#12 Mountain Dew
#13 NeoNail
#14 Acer / Predator Gaming
#15 Fine Dine
#16 PMO – Oleje silnikowe premium
#17 Sharebee
#18 IKEA
#19 Żabka
#20 Aviva
#21 HBO
Nie można oczywiście zapomnieć o oficjalnej akcji HBO promującej 8. sezon “Gry o tron”, w ramach której w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas mógł stać się jego posiadaczem.