#SeizeTheThrone, czyli jak marki reagowały na premierę ósmego sezonu „Gry o tron”

#SeizeTheThrone, czyli jak marki reagowały na premierę ósmego sezonu „Gry o tron”
Marki i tym razem nie zawiodły i przygotowały mnóstwo świetnych akcji związanych z premierą ósmego sezonu „Gry o tron”. Przedstawiamy te najciekawsze.
O autorze
1 min czytania 2019-04-15

Premiera ósmego i zarazem ostatniego sezonu „Gry o tron” zrobiła wiele szumu nie tylko wśród fanów tej produkcji, ale również w branży marketingowej. Kreatywne i intrygujące akcje związane z serialem podbiły serca zarówno tych, którym nie obce są przygody bohaterów z Westeros, jak i tych, którzy nie obejrzeli ani jednego odcinka kultowej serii.

Przedstawiamy więc najciekawsze działania marek, które szczególnie nas urzekły.

#1 Budweiser

 

#2 Oreo

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Johnnie Walker

 

#4 LOT

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

#5 OBI

 

#6 KFC

 

#7 Łódź

 

#8 Lodziarnia Ice Dream Polska

 

#9 Fundacja DKMS

 

#10 Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie

 

#11 Moleskine

 

#12 Mountain Dew

 

#13 NeoNail

 

#14 Acer / Predator Gaming


#15 Fine Dine

 

#16 PMO – Oleje silnikowe premium


#17 Sharebee 


#18 IKEA 


#19 Żabka

 

#20 Aviva


#21 HBO

Nie można oczywiście zapomnieć o oficjalnej akcji HBO promującej 8. sezon “Gry o tron”, w ramach której w 6 lokalizacjach na świecie umieszczono 6 słynnych Żelaznych Tronów, dzięki czemu każdy z nas mógł stać się jego posiadaczem.