SEMbook 2023: Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB Polska z zakresu SEO i PPC

O autorze
1 min czytania 2023-08-16

W obliczu stale zmieniającej się sceny marketingu cyfrowego, niezbędne staje się posiadanie aktualnej wiedzy i dostęp do rzetelnych ekspertyz. Grupa Robocza SEM działająca przy IAB Polska opublikowała „SEMbook 2023: Porady i case studies od ekspertów Grupy Roboczej SEM IAB Polska z zakresu SEO i PPC” – unikatowy zbiór dobrych praktyk, porad i studiów przypadków. Publikacja dostępna jest do pobrania bezpłatnie na stronie internetowej IAB Polska.

Rosnące znaczenia sztucznej inteligencji, integracji SEO z UX i nowych standardów jakości stron internetowych powoduje, że specjaliści marketingu cyfrowego muszą nieustannie poszerzać i aktualizować swoją wiedzę.”SEMbook 2023″ łączy w sobie teorię i praktykę, dostarczając konkretne wskazówki i praktyczne rozwiązania. Czytelnicy mogą dowiedzieć się więcej na temat nowych trendów, takich jak konwersje post-view w digitalu, wprowadzenie consent mode w sklepie internetowym, czy znalezienie alternatywy dla Google Analytics 4.

– SEMbook jest to zbiór konkretnych porad i świeżych case’ów z zakresu SEO i kampanii płatnych. Znajdują się tam również przydatne informacje dotyczące analityki czy też darmowych narzędzi, które ułatwiają pracę nad widocznością w sieci. Zapraszam do pobrania – zachęca do lektury poradnika Szymon Rydelski, Zastępca Szefa Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Publikacja przedstawia serię inspirujących case studies, służących jako bogate źródło wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach, dostarczając praktycznych lekcji i obserwacji z różnorodnych kampanii marketingowych. Zawarte w poradniku studia przypadków ukazują sukcesy i strategie firm w tandemie z agencjami, np. Sempai & Carsmile, SEOgroup & Verizon Connect, Bluerank & Mitsubishi i wiele innych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z tego wszechstronnego poradnika skorzystają eksperci różnorodnych dziedzin marketingu interaktywnego. Oprócz porad i wskazówek, publikacja oferuje również spojrzenie na to, jak skutecznie wykorzystywać kampanie e-commerce, reklamy YouTube Ads i strategie optymalizacji kampanii Google Ads.

„SEMbook 2023″ to narzędzie, które pomaga zrozumieć, jak wykorzystać najnowsze trendy i narzędzia w SEM. Jest to kompendium wiedzy, które bez wątpienia będzie cennym wsparciem dla wszystkich, którzy chcą pozostać na czele dynamicznie zmieniającego się rynku marketingowej komunikacji cyfrowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zachęcamy wszystkich, nie tylko profesjonalistów branży SEM, do zapoznania się z SEMbookiem 2023. Publikacja jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej IAB Polska w formie PDF pod linkiem: www.iab.org.pl/baza-wiedzy/sembook-2023/

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się