Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych kolaboracji. Kolejną firmą, która dołączyła do grona partnerów marketingowych Semilac, jest polski producent biżuterii YES.
– Jesteśmy bardzo dumni, że do grona marek współpracujących z Semilac dołącza polska marka YES. Kobiety kochają biżuterię, a dla naszych klientek ozdoby są idealnym uzupełnieniem stylizacji. Marka YES, podobnie jak my, promuje ideę siły kobiet. Zgodność celów i przekonań ma dla nas bardzo duże znaczenie przy wyborze partnerów. Jesteśmy pewni, że dotychczasowe projekty i te które są dopiero przed nami, wniosą nową wartość dla naszych klientek, i pozytywnie zaskoczą je nietuzinkowym i innowacyjnym podejściem. – mówi Karolina Przybylska, influencer manager marki Semilac.
Zobacz również
Działania obu firm obejmują wzajemną promocję w kanałach social media. Semilac prezentuje biżuterię YES wraz z dopasowanymi do niej stylizacjami paznokci zgodnymi z aktualnymi trendami. Z kolei YES podkreśla rolę manicure jako idealnego dodatku do biżuterii w swoich publikacjach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oprócz prowadzenia wspólnych działań digitalowych, YES bierze udział w eventach organizowanych przez Semilac. Marka jest sponsorem nagród na pokazach oraz eventach promujących nowe produkty. We wrześniu klientki Semilac będą mogły posłuchać porad ekspertów z zakresu doboru biżuterii na największych targach kosmetycznych w Polsce, w Warszawie.
Producent lakierów hybrydowych został także partnerem 10 Jubileuszowej edycji Kalendarza YES, który jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Manicurzystki Semilac zadbały o manicure modelki Zosi Nowak, a efekty pracy będzie można podziwiać już niebawem.
Biżuteria YES została również zaprezentowana w najnowszym jesiennym numerze kwartalnika wydawanego przez markę Semilac – Manifique Magazine, który trafi do sprzedaży na początku września.
Obie marki czerpią szereg korzyści z połączenia wspólnych sił. Cross-promocja ma bowiem pozwolić na umocnienie pozycji obu brandów i poszerzenie grupy docelowej. Firmy realizują spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment.
– Polskie marki trzymają się razem. Wspólnie z Semilac wspieramy kobiety – siła koloru i biżuteria to duet, który w unikalny sposób podkreśla ich indywidualność i wewnętrzny blask! Do wszystkich wspólnych działań podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak do naszych klientek. Dlatego też wierzymy, że współpraca okaże się niezwykle owocna i pozwoli nam na dotarcie do jak największej grupy wyjątkowych osób! – mówi Monika Klejewska, marketing manager YES.
W najbliższym czasie obie marki planują nowe aktywacje w obszarze digital i offline. Klientki będą mogły skorzystać z aktywacji konkursowych czy rabatowych.