Kolekcje „Semilac by influencers” autorki promują w swoich kanałach, w social mediach. Filmy z ich udziałem można obejrzeć także na kanale Semilac TV.
„Semilac by influencers” to trzy autorskie kolekcje lakierów hybrydowych, stworzone przez utalentowane dziewczyny, które swoją popularność zdobywały w Internecie. Karolina Gołębiewska – autorka vloga Stylizacje, Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana w sieci jako Maxineczka oraz piosenkarka Honorata Skarbek już od kilku lat związane są z marką Semilac. Teraz z myślą o wszystkich miłośniczkach pięknych paznokci wybrały kolory i połączyły je w limitowane, autorskie zestawy. Influencerki osobiście nazwały swoje kolekcje oraz poszczególne kolory, brały także udział w projektowaniu opakowania.
Zobacz również
Semilac od dawna współpracuje z wieloma znanymi artystkami, blogerkami i vlogerkami. Cenimy je zarówno za ich działalność, jak i wkład w rozwój marki. Honorata, Karolina i Joanna są z nami najdłużej, więc postanowiliśmy to uczcić. Ich autorskie kolekcje kolorów to nasz kolejny, wspólny projekt. Ponieważ to właśnie one najlepiej wiedzą, jakich kolorów poszukują ich fanki, nie mogliśmy pozostać obojętni na te głosy. Trzy limitowane kolekcje ‘Semilac by influencers’ to propozycja dla wszystkich miłośniczek naszych produktów i talentów ich autorek – mówi Joanna Przybylska, Marketing Manager Nesperta sp. z o. o. – Zaangażowanie influencerek do tego projektu doskonale wpisuję się w ideę naszej marki – B-Together. Od początku naszej działalności bowiem prowadzimy dialog z naszymi konsumentkami, ale także twórcami internetowymi i gwiazdami. Wszystko co robimy, robimy razem – dodaje.
Kolekcje influencerek po raz pierwszy zostały zaprezentowane podczas pokazu marki Semilac w Poznaniu, od 12 grudnia br. kupić je można tylko w oficjalnym sklepie internetowym firmy: www.semilac.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach