Marka lakierów hybrydowych Semilac prowadzi zintegrowane działania marketingowe, kładąc duży nacisk na social media, wysokiej jakości content, współpracę z ambasadorami czy innowacyjne idee promocyjne. W zgodzie z zasadą human to human oraz w odpowiedzi na oczekiwania klientek, które od samego początku były dla marki priorytetem, firma zdecydowała się na zaprojektowanie i wprowadzenie aplikacji mobilnej Semilac App, która skupiając najważniejsze informacje, ma za zadanie integrować i angażować fanów oraz edukować społeczność.
Niezwykle przydatną funkcją aplikacji jest możliwość dopasowania kolorów z dostępnej palety do własnych upodobań, bez wychodzenia z domu. Inteligentne narzędzie wykrywa odcień z paznokci lub ze zdjęcia, a następnie podpowiada, jakie barwy zostały użyte do wykonania stylizacji. Aplikacja pozwala również użytkownikom na wymianę doświadczeń związaną z korzystaniem z produktów Semilac za sprawą platformy służącej do integracji społeczności. Dodatkowo Semilac App informuje klientki o najnowszych wydarzeniach i dostarcza solidnej wiedzy na temat stylizacji paznokci i makijażu poprzez dostępne tutoriale, poradniki czy treści video.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Najbardziej interaktywnym narzędziem jest gromadzenie stylizacji klientek, które mogą podlegać opinii innych użytkowniczek – w ten sposób obie strony zyskują szansę na wygrywanie nagród. Poza tym aplikacja pozwala również użytkownikom na zakup wszystkich produktów z asortymentu marki.
– Semilac App to prawdziwa gratka dla osób interesujących się sztuką manicure czy wizażystów. Pod koniec czerwca, w ciągu pierwszych 24h aplikacja została zainstalowana aż 8 tysięcy razy. Obecnie cieszy się społecznością liczącą 22 tysiące aktywnych użytkowników. – komentuje Maciej Bujak, social media manager marki Semilac.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]