SEMSTORM jest jedyną na polskim rynku platformą SaaS (software as a service) stworzoną do kompleksowej analizy i optymalizacji działań związanych z marketingiem w wyszukiwarkach Google, Yandex, Seznam i Bing. Oferuje m.in. monitoring pozycji, reklam i produktów swoich i konkurencji, wspiera content marketing czy upraszcza dobór słów kluczowych. W spółkę do tej pory zainwestowały firmy Xevin Investments i Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości (PAIP).
– Od września 2013 roku – w ciągu dwóch lat – z nieznanego narzędzia staliśmy się liderem na polskim rynku. Pozyskaliśmy ponad tysiąc aktywnych użytkowników, a do grona naszych klientów dołączyły m.in. Allegro, Agora, Murator, ITAKA, Pyszne.pl czy topowe agencje SEO w Polsce. Co dalej? W strategicznych planach mamy rozwój międzynarodowy oraz usprawnianie narzędzi dobierających i analizujących słowa kluczowe zarówno pod kątem ich przydatności dla większych agencji, jak i dla pojedynczych właścicieli stron – mówi Wojciech Karwowski, założyciel i prezes SEMSTORM. – Wygrana Aulera wpasowuje się w naszą dobrą passę, bo w tym samym momencie finalizujemy również drugą rundę finansowania, dzięki której będziemy mogli rozwijać się jeszcze szybciej i jeszcze efektywniej.
Zobacz również
Aulery przyznawane są od 2007 roku i są nagrodami stworzonymi przez Aulę Polską – najstarszą aktywną inicjatywę barcampową w Polsce. W przeszłości zdobyli je m.in. Brand24, Showroom, JakDojade.pl, Sotrender czy SalesManago. W tym roku oprócz platformy SEMSTORM jurorzy nagrodzili również Growbots i Ifinity.