Nowa Dyrektor Generalna zawodowo związana jest z Sephora już 7 lat, a w firmie uprzednio pełniła funkcję Dyrektora Asortymentu oraz Dyrektora Sprzedaży. Do jej obowiązków na nowym stanowisku należeć będzie opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy na kolejne lata i zarządzanie siecią perfumerii Sephora na terenie Polski.
Kobieca droga do sukcesu
Z siecią perfumerii Sephora liczącą w Polsce obecnie już 94 lokalizacje, Pani Katarzyna Bielecka związana jest od 2009 roku. Od tej pory sukcesywnie budowała swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach w firmie. Nowa Dyrektor generalna pracę w strukturach Sephora Polska rozpoczęła w Dziale Asortymentu, przez 5 lat pełniąc funkcję jego Dyrektora. W tej roli odpowiadała za strategię asortymentową sieci, w tym wprowadzenia nowych marek oraz za negocjacje i visual merchandising. Kolejnym krokiem w karierze było objęcie funkcji Dyrektora Sprzedaży, którą pełniła przez 2 lata, aby wreszcie objąć stanowisko Dyrektora Generalnego Sephora Polska. Przez 4 lata była też członkiem międzynarodowej grupy negocjacyjnej G4 w ramach struktury Sephora Europe.
Zobacz również
Katarzyna Bielecka ma blisko 17 lat doświadczenia w sektorze retail. Przed dołączeniem do zespołu Sephora Polska związana była zawodowo z takimi firmami jak Disney, Auchan, Galeria Centrum czy In Wear Group. Coaching, którym zajmuje się od 3 lat traktuje, jako pasję i formę samorozwoju. Z wykształcenia jest ekonomistą i matematykiem, absolwentką dwóch kierunków na Uniwersytecie Warszawskim.
Dynamiczny rozwój firmy
Nowa Dyrektor generalna na obecnym stanowisku odpowiadać będzie za konsekwentny rozwój firmy oraz zarządzanie tą ponad 1000-osobową organizacją. Jej celem będzie też dążenie do tego, aby pod jej kierownictwem Sephora utrwaliła swoją silną pozycję najbardziej rozpoznawalnej i inspirującej sieci na polskim rynku perfumeryjnym.
Sephora od początku swej działalności w Polsce stale realizuje plan rozwoju poprzez otwieranie nowych lokalizacji, a także modernizację istniejących już perfumerii. Strategia sieci zakłada średnio kilka nowych otwarć w roku, w najatrakcyjniejszych lokalizacjach, które prezentują największy potencjał wzrostu. Dbając o jak najlepsze doświadczenia zakupowe, w 2014 roku firma uruchomiła sklep internetowy, który cieszy się ogromnym zaufaniem klientów i regularnie uzyskuje uznanie ekspertów branży. Realizując swoją wizję bycia najbardziej ukochaną społecznością skupiającą fanów piękna, Sephora do swojego asortymentu stale wprowadza długo wyczekiwane przez Polaków marki kosmetyczne i usługi, stawia na nieustanne innowacje, w tym w obszarze kreowania doświadczeń zakupowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing