Sephora wspiera reklamowo markę Kat Von D Beauty

Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne już w Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
O autorze
0 min czytania 2017-10-10

Sephora wprowadziła do sprzedaży kosmetyki kolorowe z autorskiej linii stworzonej dla producenta kosmetyków przez Kat Von D, artystkę, tatuatorkę, rysowniczkę. Wśród jej pasji znajdują się również muzyka, kultura latynoska czy sztuka makijażu. W skład nowej linii wchodzi ponad 25 rodzajów kolorowych kosmetyków, a także akcesoria do wykonywania makijażu.

Kampania obejmuje szeroki split mediowy (TV, prasa, kino, OOH, online i social). Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum, który współpracuję z Sephora od stycznia 2017 r. Zakup nośników OOH zrealizował Posterscope.

Marka Kat Von D Beauty powstała w 2008 roku. Dostępna jest w 25 krajach. W Polsce kosmetyki dostępne są od 21 września w sieci sklepów Sephora.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się