Przygotowana przez agencję Publicis kreacja jest emitowana od 17 marca w telewizji.
– Neostrada to Internet bez ograniczeń oferowany w bardzo atrakcyjnej cenie. Usługę Orange doceni każdy, kto miewał problemy wynikające z limitów transferu ustalanych przez innych operatorów. Serce i Rozum są gościnni, dlatego przyjmą pod swój dach każdego, kto poprosi o pomoc w kwestii dostępu do sieci. W końcu u nich dobry Internet jest zawsze – powiedziała Monika Zaręba, Account Director z agencji Publicis.
Zobacz również
Przygotowany przez agencję Publicis spot można zobaczyć w stacjach TVN, TVP, Polsat, Discovery oraz sieci AtMedia. Zaplanowana jest rónież kampania internetowa.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Jakub Zarzycki (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej).
Reżyserię spotu powierzono Kamilowi Polakowi. Produkcją i postprodukcją zajął się Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, 50 spotów telewizyjnych i 61 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie Effie zdobywając Grand Prix.
Słuchaj podcastu NowyMarketing