Dodatkowo, dla pełniejszej ochrony komputera, zalecane jest skorzystanie z pakietów e-bezpieczeństwa McAfee. Działania komunikacyjne są prowadzone w telewizji i internecie.
„Nasi klienci chcieliby być pewni, że korzystanie z Internetu stanie się bezpieczniejsze, że ich wszystkie dane zapisane na dysku będą odpowiednio chronione, a ewentualne zagrożenia odpowiednio wcześnie rozpoznane. Serce czuje, że należy się zabezpieczyć, i robi to intuicyjnie, podczas gdy Rozum po prostu skorzystał z oferty Orange, czyli Neostrady z darmową CyberTarczą Orange.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
O tym, jak wygląda zapora sieciowa budowana przez Serce i Rozum, przekonają się widzowie kanałów należących do stacji TVN, TVP i Polsat.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Magda Korzyńska (Senior Copywriter), Jacek Gierlasiński (Senior Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Ania Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Marcinowi Filipkowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Platige. Realizację dźwięku powierzono firmie Genetix. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing