Agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris zrealizowała kampanię produktową dla marki Tefal w krajach bałtyckich. Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości – pod takim hasłem przeprowadzono działania promocyjne, które miały na celu podkreślić największe atuty tej linii produktów gospodarstwa domowego. To już kolejna akcja, którą Agencja zrealizowała dla marki Tefal — na rynkach zagranicznych.
Głównym celem komunikacji było zaprezentowanie serii garnków i patelni Tefal Ingenio oraz podkreślenie największych zalet produktów — wygodę i duży wachlarz możliwości. W drugim kroku zainteresowanych konsumentów kierowaliśmy do sieci sprzedaży. W ramach działań powstał cały ekosystem kampanii, począwszy od serwisu internetowego promującego Tefal Ingenio, po komunikację w social mediach oraz działania SEM. Kampania została przeprowadzona na trzech rynkach: litewskim, łotewskim i estońskim.
Zobacz również
Po raz kolejny udało nam się wspólnie stworzyć kampanię, która zwiększa świadomość marki i produktów w krajach bałtyckich. Dzięki zaufaniu i doświadczeniu, które wypracowaliśmy w ciągu trzech lat, wiemy, że możemy liczyć na pełne zrozumienie naszych potrzeb i wysoką jakość realizacji działań – mówi Augustyn Lauks, Baltic marketing activation manager Groupe SEB.
Współpraca z Groupe SEB, właścicielem marki Tefal, na rynkach bałtyckich trwa od 2019 roku. W tym czasie Cape Morris z powodzeniem zrealizowało wiele projektów, których zadaniem było wzmocnienie pozycji marki Tefal na Litwie, Łotwie i w Estonii oraz pokazanie szerokiego wachlarza produktów. Działania obejmują wszystkie kategorie produktów od garnków, patelni, urządzeń do gotowania po odkurzacze i urządzenia do prasowania.
Kampanie Cape Morris prowadzone dla marki Tefal w krajach bałtyckich to kontynuacja współpracy z Groupe SEB, która rozpoczęła się w 2017 roku.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing