Bezpieczeństwo i stabilność świadczonych usług to priorytety nazwa.pl, dlatego firma zdecydowała się na kolokację swoich serwerów w jednym z najnowocześniejszych data center w Polsce, gdzie dla serwerów została przygotowana specjalnie wydzielona przestrzeń, chroniona wielopoziomową kontrolą dostępu.
Polcom Data Center to ośrodek wykorzystujący jedne z najbardziej zaawansowanych technologii w dziedzinie przetwarzania danych oraz ich zabezpieczeń.
Zobacz również
– Największym wyzwaniem przed jakim stanęliśmy podczas migracji było takie przeprowadzenie procesu, aby nie miał on wpływu na działanie usług naszych Klientów. Prace przy relokacji trwały ponad 133 dni, przewieźliśmy ponad 5 ton sprzętu serwerowego i sieciowego, pokonując łącznie 2 tys. kilometrów, ale – co najważniejsze – w czasie całego projektu usługi naszych Klientów były dostępne i działały bez zakłóceń – mówi Grzegorz Piszczek z nazwa.pl.
Bezpieczeństwo serwerów nazwa.pl gwarantowane jest przez zgodność z najwyższym, IV poziomem międzynarodowej normy ANSI/TIA 942 – TIER IV, Certyfikaty Bezpieczeństwa Przemysłowego II stopnia, Tajne NATO, Tajne UNIA, Tajne KRAJ, certyfikat bezpieczeństwa zgodny z normą ISO/IEC 27001:2013 HU 11/6162 oraz siedmiostopniową kontrolę dostępu.
Dodatkowo, Polcom Data Center zapewnia serwerom nazwa.pl możliwość optymalnego zasilania i chłodzenia oraz pełną ochronę przeciwpożarową opartą o redundantny system gaszenia gazem neutralnym dla ludzi, sprzętu i środowiska.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Nie sądzę żeby we własnym zakresie dowolna firma mogła uzyskać poziom zabezpieczeń podobny do tego, który zapewnia data center, nie ponosząc przy tym ogromnych nakładów inwestycyjnych. Z biznesowego punktu widzenia takie rozwiązanie oznacza przede wszystkim większe bezpieczeństwo fizyczne i energetyczne, ponieważ tor zasilania każdego urządzenia jest zdublowany, przy równoczesnej optymalizacji kosztowej, spowodowanej m.in. niższymi kosztami energii elektrycznej – mówi Tomasz Kowalski, dyrektor handlowy Polcom, odpowiedzialny za projekt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing