Serwis Przelewy24 nawiązuje strategiczną współpracę z firmą Nets

Przelewy24, polski dostawca usług płatności internetowych, nawiązuje współpracę strategiczną z Nets – jedną z wiodących firm europejskiego rynku płatności.
O autorze
1 min czytania 2019-02-12

Pozyskanie partnera technologicznego i biznesowego, jakim jest grupa Nets, ma na celu przyspieszenie obecnie realizowanej przez PayPro SA strategii wzrostu, poszerzenie portfolio nowoczesnych metod płatności i oferowanie klientom najnowszych rozwiązań, dopasowanych do wymogów rynku.

– Współpracując z Nets będziemy w stanie jeszcze sprawniej wprowadzać innowacje dla e-commerce, wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i znajomość rynku. Pozwoli to na poszerzenie portfolio usług i produktów dla naszych partnerów biznesowych i klienta końcowego – komentuje Piotr Kurczewski CEO serwisu Przelewy24.

– Dzięki temu strategicznemu sojuszowi rozszerzamy naszą obecność w Polsce w obszarze b2b. Serwis Przelewy24 w ostatnich latach notuje stały wzrost wolumenu i przychodów, co wpisuje się w naszą strategię umocnienia pozycji w Polsce poprzez konsolidację i dynamiczne inicjatywy komercyjne – dodaje Bo Nilsson, CEO Grupy Nets.

Nie przewiduje się zmian w Zarządzie spółki – Piotr Kurczewski pozostaje na stanowisku CEO Przelewy24.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nets oczekuje obecnie na zgodę dot. koncentracji, ponieważ nawiązanie współpracy strategicznej pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi finansowe wymaga ustawowego zezwolenia UOKiK.

Serwis Przelewy24 należy do poznańskiej spółki PayPro SA wchodzącej w skład grupy Dialcom24. Operator realizuje transakcje online dla ponad 85 000 merchantów, wśród których znajdują się największe platformy e-commerce w Polsce i na świecie. Serwis Przelewy24 zatrudnia 100 osób, generując dochody na poziomie ponad 20 milionów euro.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nets to wiodący operator płatności cyfrowych w Europie. Deklaruje współpracę z ponad 400 tys. merchantów, 240 tys. firm i ponad 240 bankami w krajach nordyckich i bałtyckich.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W styczniu br. Nets sfinalizowało transakcję kupna dostawcy usług płatniczych online Dotpay/eCard. Przejęcie opiewało na łączną kwotę 315 mln zł.