… swojej bezpośredniej konkurencji.
– Świat online zmienia się z dnia na dzień, a planowanie kampanii na podstawie wyników miesięcznych nie wystarcza. Większość kampanii realizowana jest w okresie krótszym niż miesiąc. Dane dzienne dostępne na bieżąco pozwalają na wybranie idealnego momentu startu promocji i osiągnięcia lepszych efektów w dokładnie takim samym budżecie. To po prostu bardziej rzetelny i miarodajny sposób planowania kampanii z partnerami – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media S.A.
Zobacz również
Zgodnie z badaniem w marcu 2018 roku Grupa WP jest liderem wyników dziennych wśród grup medialnych. Przyciągnęła 6,3 mln realnych użytkowników, którzy na jej stronach spędzili aż 40 min. Takimi danymi nie mogą pochwalić się Onet czy Interia. Wysokie wyniki dzienne wskazują, że to Grupa WP ma najbardziej lojalną, stałą bazę użytkowników. W zakresie średniego czasu spędzonego codziennie w jej serwisach wyprzedza również Google i Facebook.
– Wirtualna Polska kolejny raz, jako pierwsza na rynku rzuca wyzwanie swoim konkurentom. Dane dzienne to rzeczywiste oddanie aktualnych trendów, dzięki którym nasi partnerzy mogą podejmować właściwie decyzje biznesowe – dodaje Joanna Pawlak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Polska jest kolejnym krajem, w którym zostały wprowadzone wyniki dzienne Gemius/PBI. Dane są zbierane i weryfikowane na podstawie zaawansowanej metodologii, która eliminuje zjawiska zakłócające badanie, w tym m.in. automatyczne odświeżenia stron, współdzielenie komputera czy korzystanie przez jednego użytkownika z wielu komputerów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.