– Jestem niezwykle zadowolony, że konsekwentnie budowana marka WP SportoweFakty przekonuje nowych użytkowników. Ciągle rozszerzamy naszą ofertę opartą na jakościowym dziennikarstwie, starając się dostosować ją zarówno do oddanych fanów mniej popularnych dyscyplin, jak również do kibiców, których interesują tylko mecze reprezentacji Polski – konmentuje Michał Kołodziejczyk, redaktor naczelny WP SportoweFakty.
W sierpniu 2017 roku WP SportoweFakty odwiedziło ponad 6,1 mln użytkowników, o ponad 116 tysięcy więcej, niż serwisy sportowe drugiego w kolejności Grupy Onet – RASP. Pod względem liczby odsłon serwis należący do Wirtualnej Polski wyprzedził konkurenta, aż o 31 milionów (174 mln vs 143 mln).
Zobacz również
– Chcemy zbliżyć czytelnika do świata sportu oferując mu zarówno ciekawe rozmowy, ludzkie historie czy reportaże, jak również transmisje na kanałach social media pokazujące zaplecze najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce i na świecie – tłumaczy Kołodziejczyk. – Coraz większe zaangażowanie i obecność internautów na naszych serwisach powoduje, że pozycja lidera jest uzasadniona, ale też mobilizująca.
WP SportoweFakty są również niepokonane pod względem średniego czasu spędzonego przez użytkownika w serwisie – blisko 57 minut na użytkownika czyli o prawie 15 minut dłużej niż w przypadku rywala.
Wśród kategorii tematycznych pozycja lidera została utrzymana przez Wirtualną Polskę w kategoriach: Biznes, finanse, prawo, Styl życia, Serwisy kobiece, Zdrowie i medycyna, Nowe Technologie, Turystyka, Plotki i życie gwiazd , Dzieci i rodzina, Wyposażenie wnętrz i ogród.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
*Badanie Gemius/ PBI, sierpień 2017
Słuchaj podcastu NowyMarketing